Sedam jednostavnih savjeta za lakše skidanje kilograma

Nijedna dijeta nije laka, ma koliko odlučni bili riješiti se viška kilograma. Čak i kod onih najupornijih dogode se krize i trenutci kada žele odustati. I to je – posve normalno

Proljeće se polako približava i polako izlazimo iz temperaturnih minusa, razmišljajući sve više o višku kilograma koje smo nakupili tijekom jeseni i zime. Manje kretanja i vježbe te više teške hrane učinili su svoje. Prije nego što krenete na dijetu, dobro je pripremiti se – ne samo planiranjem režima prehrane i fizičke aktivnosti, nego i na to da će krize biti neminovne. Kako ih preduhitriti te ne pokleknuti kada se nađemo na pola puta, doznajte u nastavku.

1. Moć boja

Boje koje nas okružuju mogu uvelike utjecati na našu borbu s kilogramima. Prema jednoj studiji koja je proučavala utjecaj boja na naš način hranjenja, ispostavilo se da u sobi u kojoj dominiraju tonovi plave jedemo i do 33 puta manje. Ova nijansa naime smanjuje apetit i hrana na plavom tanjuru čini nam se manje privlačna. Zvuči ludo i nevjerojatno, ali vrijedi isprobati, zar ne? Ne morate kupovati plave komode ili zidove bojati u plavo, ali svakako možete nabaviti plave tanjure, zdjele i stolnjak. Jarke boje poput crvene, narančaste ili žute imaju suprotan efekt.

2. Vođenje dnevnika

Kako biste stvari držali pod kontrolom te imali uvid u ono što konzumirate, dobro je voditi dnevnik. Počnite, ako to niste imali u dosadašnjim dijetama, prakticirati zapisivanje onoga što jedete. Na kraju tjedna možete usporediti dane i donijeti neke zaključke, imati razloge za zadovoljstvo ili uvidjeti da morate učiniti više ili promijeniti taktiku. Zapisivanje unosa hrane pomaže na da vidimo koliko kalorija dnevno pojedemo.

3. Kruška, voće br. 1

Svejedno jedemo li je za doručak, kao desert ili pak kao popodnevnu užinu, kruška je idealno voće za skidanje kilograma. Znanstvenici sa Sveučilišta Louisiana u Americi otkrili su istraživanjem da osobe koje su na dijeti, a dnevno pojedu jednu krušku, lakše skidaju kilograme. Ovo voće regulira probavu, daje dug osjećaj sitosti i ima svega 55 kalorija na 100 grama. Osim toga, kruška zbog koštica sadrži puno više vode, minerala i balastnih tvari te se zbog toga ubraja u najzdravije voće.

4. Svijeća s mirisom vanilije umjesto deserta

Ljubitelji slatkoga, ali i svijeća ovdje će doći na svoje. Naime, večera uz svijeće nije samo romantična i ugodnija, nego i utječe na naš apetit. Mirisne svijeće, primjerice one s vanilijom, olakšavaju mršavljenje. Osim što nam produljuju osjećaj sitosti i smanjuju potrebu za velikom količinom hrane, ovakve svijeće, zbog svoga mirisa koji podsjeća na kolače, umanjuje i našu potrebu za desertom.

5. Mali tanjuri umjesto velikih

Jeste li primijetili da je ambalaža za hranu sve veća (mlijeko od 2 litre, jogurt od 1 l, voćni jogurt od ½ litre…) što svakako povećava i unos iste. Teško da ćemo, primjerice, voćni jogurt jesti nekoliko dana samo zato što je u čašici više od standardnog pakiranja. Isto tako je i s tanjurima, koji postaju sve veći pa sve više hrane stavljamo na njega. A na manjem tanjuru i skromnija količina hrane izgleda obilno. Zato kada ste na dijeti imajte svoj posebni manji tanjur. U plavoj boji, naravno!

6. Smijte se što češće

Smijeh nije samo stvar dobrog raspoloženja i pozitivne životne energije nego i velika pomoć u skidanju kilograma. Ovo je možda najjednostavniji trik za trošenje kalorija… Trebate samo pronaći razlog za smijeh, jer nije poanta da on bude umjetan! Naime, deset minuta smijeha izgorjet će kalorija koliko sadrži i jedna manja jabuka.

7. Zaplešite!

Plesni tečaj je lijek za mnoge stvari u životu – kada smo usamljeni, želimo pronaći prijatelja, dobro se zabaviti, uživati u glazbi i pokretu, povratiti životnu radost…. ali i kada želimo skinuti kilograme. A ako niste ljubitelj tečajeva i javnog pokazivanja svojih plesnih umijeća u nekom klubu, onda jednostavno ‘odvrnite’ omiljenu radio postaju na najjače i zaplešite u svome domu.

Preporučujemo

Komentari