Chic modna kampanja Alduk studija

Omiljen među ženama profinjenog modnog ukusa, dizajner Ivan Alduk predstavlja novu kampanju za proljeće/ljeto

Proljeće označava početak nečeg svježeg i uzbudljivog, a ono je u ALDUK studiju donijelo promjenu koju od ovog dizajnera nismo očekivali. Njegova nova kampanja prepuna je boja, a donosi 38 novih modela originalnog modnog rukopisa.

Kolekcija naziva ‘Dulcet’ obiluje bojama i uzorcima inače netipičnima za dizajnerov rad, a unose svježinu i predstavljaju ALDUK dizajn u nikad ženstvenijem tonu. Funkcionalnost, precizna izrada i ženstvena silueta zajedno s akvarel printom, jakim bojama, cvjetnim čipkama i 3D vezom temelj su nove kolekcije. Kratke, koktel i duge haljine dolaze u bež, rozoj, lavanda, petrolej, žutoj i crnoj boji, a uz neizostavnu čipku, dizajner je udobnost modela naglasio viskozom, tilom, neoprenom i svilom. Ručno vezene bomber jakne, prozirne svilene majice i puf suknje u color block kombinaciji boja izvrsna su nadopuna kolekciji za dnevne prigode, kao i haljine s akvarel cvjetnim motivima. Novost kolekcije su i kombinezoni izrađeni od sjajnih tkanina ili čipke akcentirane dodatnim vezom.

Novu ALDUK kolekciju prati svježa i chic modna kampanja koja je djelo mladog i talentiranog fotografa Franje Matkovića. Pomalo neočekivana, iznenađuje i veseli svojom svježinom u koloritnom smislu, neopterećenim pristupom u poziranju i vizualno jakom dojmu.

“Ova kampanja izvrsno prenosi duh nove kolekcije koji je vesel, pomalo razigran i povrh svega neopterećen, siguran u sebe. Odraz je moje želje za nečim jednostavnim, a opet posebnim u svijetu suprotnom od toga. Pri stvaranju modne kampanje pazim na svaki detalj uz želju da nikad ne iznevjerim očekivanja mojih klijentica koje želim nečim posebnim i neočekivanim svakog puta iznenaditi”, rekao je Ivan.

Komentari