Cool Ultra Europe Startasice

Hrvatski proizvođač obuće Borovo i najveći festival elektroničke glazbe u regiji, Ultra Europe, dogovorili su poslovnu suradnju, u sklopu koje predstavljaju novu, limited edition kolekciju tenisica Startas – Ultra Startas

Ovogodišnje izdanje festivala Ultra Europe počinje za manje od mjesec dana i očekuje se preko 200 tisuća domaćih i stranih posjetitelja – potencijalnih promotora tenisica Startas Ultra. Tako suradnja otvara mnoge poslovno – promotivne mogućnosti za oba partnera. Brend Ultre je prisutan na svjetskoj razini te će zasigurno značajno pripomoći jačanju brenda Borovo i Startas diljem svijeta. S druge strane, festival Ultra Europe dobiva priliku posjetiteljima ponuditi jedinstvenu, iznimno laganu i prozračnu modno-sportsku platnenu tenisicu idealnu za kreiranje imidža koji preferiraju mladi ljubitelji elektroničke glazbe koji idu ukorak s trendovima.

Ivana Mišerić
Ivana Mišerić

Festival Ultra Europe, najveći glazbeni događaj na ovim prostorima, uspostavio je zanimljivu suradnju s vodećim domaćim proizvođačem obuće, tvrtkom Borovo iz Vukovara. Naime, Borovo je pripremio ekskluzivnu, limited edition kolekciju najdugovječnijeg brenda Startas za festival Ultra Europe. Kolekcija koju potpisuje Iva Ćurković u suradnji s kreativnim timom festivala uključuje 8 modela (4 ženska i 4 muška) i bit će dostupna na festivalu Ultra Europe.

Suradnja je rezultat nastojanja organizatora Ultra Europe da se u sve aspekte produkcije, kako organizacijske tako i promotivne, uključe domaći dobavljači i partneri.

Dunja Dragojević, u ime organizatora naglašava kako nisu dvojili ni trenutka da u projekt unapređenja promotivnog aspekta uključe upravo Borovo. “Činjenica je da turistička ponuda, na koju se festival Ultra Europe izravno naslanja, Hrvatskoj otvara velike mogućnosti. No, naš je cilj pomoći svim razinama društva u Hrvatskoj, a znajući za povijest Borova, ali i ostale potrebe gospodarskog i socijalnog razvoja grada Vukovara i županije, rado smo ih odabrali kao partnera. Raduje nas poslovni iskorak Borova koji je proteklih tjedana dogovorio nekoliko projekata promocije svojih proizvoda. S naše strane dolazi puno konkretnija mogućnost plasmana na strana tržišta, a uzme li se u obzir da će veliki broj kupaca biti posjetitelji festivala Ultra Europe koji dolaze iz čak 130 zemalja svijeta, onda je jasan ukupan doseg koji naš projekt osigurava brendu Startasa”.

Ivana Mišerić, Iva Ćurković, Jasmina Matiša, Dunja Dragojević
Ivana Mišerić, Iva Ćurković, Jasmina Matiša, Dunja Dragojević

Da će kolekcija Ultra Startas doprinijeti jedinstvenosti ponude ovogodišnjeg izdanja festivala potvrdila je i Jasmina Matiša, Direktorica Marketinga Borova: “Želja nam je na takvim događanjima koji okupljaju mlade generacije kroz sam proizvod educirati o vrhunskoj hrvatskoj kvaliteti i unutar granica Hrvatske, ali i izvan granica Hrvatske s obzirom da posjetitelji festivala dolaze iz cijelog svijeta. Tenisice Ultra Startas moderan su i kvalitetan suvenir za koji smo sigurni da će svaki Ultra posjetitelj ponijeti s lijepim uspomenama iz Hrvatske”.

 

Komentari