Najtraženiji ready-to-wear i modni detalji sezone

Američki modni brend GUESS predstavlja atraktivnu ljetnu reklamnu kampanju za 2016. godinu koja na jednom mjestu okuplja zanosne modele – Emmu Stern, Miu Kang, Tinu Lozovskaia, Olgu Caro, Paula Roemera i Christiana Hogue koji podižu temperaturu u sunčanom Malibu, noseći najtraženije ready-to-wear i modne detalje ove sezone

Kampanja koju je režirao Paul Marciano, glavni kreativni direktor za Guess?, Inc., a fotografirao poznati modni fotograf Rayan Ayash, prikazuje niz atraktivnih fotografija snimljenih s Guess modelima na plažama koje oduzimaju dah. Jake zrake sunca savršeno se reflektiraju o razbarušene frizure i besprijekorno brončanu kožu GUESS djevojaka, omogućavajući prirodnom svijetlu da istakne njihovu nevjerovatnu ljepotu.

GUESS JEANS SUMMER ADV CAMPAIGN (3)

Ženskom ljetnom kolekcijom dominuraju lagane siulete, uključujući haljine, košulje, majce i jeans kratke hlače. Kombinezoni sa zlatnim dugmićima, haljine sa čistom heklanom konstrukcijom, maxi haljine s laganim prorezima sa strane, majice s otvorenim ramenima nesumnjivo daju smjelu notu svakom stylingu.

GUESS_top 1.080,00 kn_ hlače 1.070,00 kn

Uklapanjem dvodijelnih crno-bijelih korzeta sa floralnim motivima i suknjama, Guess pruža moderan pristup vašoj ljetnoj garderobi. Na pravi GUESS način denim se vraća ove sezone u skinny krojevima, ali i u formi kombinezona, majica i generalno u različitim pranjima i materijalima sa prišivenim cvijećem i jako iscijepanim detaljima. Ženski izbor tašni nudi široku selekciju stilova raznih oblika i veličina koje sa lakoćom ukrašavaju bilo koji ljetni outfit.

Ove sezone muška kolekcija objedinjuje kombinaciju tradicionalnih komada: traper hlača i bombarder jakni s dopadljivim vezom. Lagane veste i T-shirt komadi s crnim i bijelim prugama savršeno pristaju uz ljetni traper.

Komentari