Nova Pull&Bear trgovina u novom konceptu Arena Centru

Otvaranjem preuređene trgovine na novoj lokaciji u prizemlju Arena Centra, Pull&Bear se priključio drugim dvjema trgovinama grupacije Inditex: Massimo Dutti i Bershka, čija su preuređenja u centru već dovršena. Grupacija Inditex je prisutna u Arena Centru sa svojih 6 trgovina od samog otvaranja centra 2010. godine. U skladu sa strategijom neprestanog unapređivanja raznolikosti ponude te kvalitete usluge, u Arena Centru je, u prva tri mjeseca, preuređeno još osam trgovina

Massimo Dutti značajno je proširio svoju ponudu na čak 650 kvadratnih metara u travnju prošle godine. Trgovina Bershka u ožujku ove godine preuređena je u novom konceptu na 1. katu, dok se Pull&Bear otvorio 20. travnja u prizemlju centra na čak 570 kvadratnih metara. Koncept ‘California’ koji predstavlja ova Pull&Bear trgovina, evolucija je koncepta brenda uz zadržavanje njegovih karakterističnih obilježja kao što su kultni surferski kombiji i veliki LED panoi. Rasvjeta, svjetlije palate boja i jednostavniji detalji značajke su novog koncepta trgovine koji kolekcije stavljaju u prvi plan.

Massimo Dutti

Trend unapređenja prodajnih prostora započeo je u Arena Centru posljednjih godina preuređenjem trgovina u tzv. concept storove ili ‘experience’ destinacije poput Reebok FitHub store-a i Women Secret-a ili pak značajnim proširenjem ponude postojećih trgovina poput trgovine H&M proširene na 2200 kvadratnih metara kao i trgovina Mango i dm proširenima još 2014. godine kada su i Cinestar kina otvorila prvo 4DX kino u Hrvatskoj.

Odličan ‘makeover’ prodajnog prostora, napravila je i kuća prirodne kozmetike Lush u povodu 20 godina svoga poslovanja na hrvatskom tržištu te se odlučila za povećanje ponude u skladu s najvišim standardima svoje robne marke. Još jednu takvu sjajnu dizajnersku intervenciju napravio je i Tele 2 koji je uz proširenje trgovine predstavio i svoj prvi ‘experience’ centar upravo u Arena Centru. Svoje ‘prodajne kvadrate’ obnovile su i trgovine Carpisa i Nike izabravši Arena Centar kao pravu lokaciju.

Arena Centar, koji već nekoliko godinu zaredom potvrđuje svoju vodeću poziciju na tržištu trgovačkih centara, uspješnost svoje strategije poslovanja dokazao je i u prvom tromjesečju ove godine. Orijentiran na inoviranje ponude kako modnih brendova tako i gastro ponude i zabave, isprofilirao se kao nezaobilazna destinacija Zagrepčana, ali i posjetitelja iz drugih hrvatskih gradova i regionalnih centara.

Interes brendova za upečatljivijom prisutnošću u Arena Centru ne čudi s obzirom da je Arena Centar u prva tri mjeseca ove godine ostvario rast posjećenosti od 10%, rast potrošnje po kvadratnom metru od 16,5%, rast potrošnje po posjetitelju od 5,7% te ukupni rast prometa u trgovinama od 16,5 posto. Ove brojke su rezultat jasne strategije poslovanja, ali i spremnosti za inovativne iskorake.
Početak godine obilježili su i noviteti na tržištu. Poznati talijanski brend tematski uređenih restorana Old Wild West otvorio je svoj prvi restoran u Hrvatskoj u Arena Centru u Zagrebu. Ovaj restoran nudi potpuno novi koncept i doživljaj spajajući izvrsnu hranu i zabavu u jedinstvenom okruženju Divljeg zapada. Ujedno, Arena Centar bogatiji je za nekoliko izvrsnih novih brendova. Svoje modne i sportske oaze tako su otvorili monobrend trgovine modni brend Guess i sportski brend Buzz, trgovina odjećom za cijelu obitelj Piazza Italia i cvjećarnica Arisa. U travnju će se otvoriti monobrend trgovina U.S. Pollo, a za njom monobrend trgovina Tommy Hilfiger.

“Arena Centar je u godinu ušla s rastom poslovanja zadržavajući pozitivna očekivanja te prateći stalan rast potrošnje posljednjih 18 mjeseci u zemlji. Koncentrirani smo na našu strategiju poslovanja prema kojoj s jedne strane neprestano radimo na unapređenju ponude brendova i ostalih usluga u centru dok s druge strane težimo inoviranju ponude zabave na tržištu. Samo u prvom tromjesečju otvoreno je pet novih trgovina i preuređeno osam postojećih sa snažnim naglaskom na poboljšanju i povećanju trgovina. Otvorena je i monobrend trgovina U.S.Pollo, a uskoro će i Tommy Hilfiger. Već u ovom trenutku Arena Centar je dom trgovina Berskha i Pull&Bear uređenih u potpuno novim konceptima u Hrvatskoj. Iako smo si postavili vrlo visoka očekivanja kada je riječ o poslovnim rezultatima, uspjeh je i iznad naših očekivanja i jako smo zadovoljni”, rekao je Tomislav Dekalić, direktor Arena Centar upravljanje d.o.o.

Komentari