Family Day – dan plesa, zabave i smijeha u srcu Floraarta

Na Bundeku, u sklopu Floraarta, održan je Family Day na kojem je Adria Media Zagreb predstavila svoja 'family' izdanja

Nastupi dječjih i odraslih zborova i plesnih skupina, dječja modna revija, zabavne i edukativne igre, sportska nadmetanja, kreativne radionice…, a prije svega puno zabave i smijeha, obilježili su Family Day, dan zajedništva, edukacije i zabave za cijelu obitelj, kojim je naša izdavačka kuća Adria Media Zagreb u subotu, 4. lipnja, na zagrebačkom Bundeku predstavila svoje obiteljske magazine – Lisu, Lijepu i aktivnu, Sensu, Moj lijepi vrt i Moj stan. Zasigurno je to bio najljepši ambijent koji su posjetitelji mogli zamisliti, jer se Family day održao u sklopu međunarodne izložbe Floraart. Za zabavne i edukativne dječje igre pobrinuo se izlagač Arena centar i Carpyland igraonica za djecu koje su sa odličnim cjelodnevnim programom animirali i zabavljali posjetitelje. Besplatne masaže Slobodnih masera, savjeti o sigurnosti doma i zdravlja cijele obitelji, bile su teme na štandu partnera osiguranja Merkur. Dizajnerica Andrea Cmrečki je oduševila svojom linijom daVida’s mode za djecu, a mali modeli su poput profesionalanac prošetali modnom pistom i oduševili sve prisutne.

Posjetitelji Family Dayja mogli su prelistati časopise obiteljske grupe magazina Adria Medije Zagreb, koji već godinama drže vodeće mjesto na hrvatskom tržištu u svojoj kategoriji. Lisa u Hrvatskoj izlazi već 14 godina i zahvaljujući kvaliteti tekstova i inspirativnim pričama za cijelu obitelj s posručja zdravlja, ljepote, psihologije, mode, kulture… uspješno se nosi sa svim zahtjevima tržišta. Uz ovaj uspješni tjednik Adria Media Zagreb ponosno je predstavila i svoje dugogodišnje uspješnice na području mjesečnika: Moj stan na hrvatskom tržištu izlazi već 12 godina, prodaje se samostalno a ne kao prilog i u toj kategoriji je najprodavaniji časopis za uređenje interijera te se sadržajem bitno razlikuje od ostalih izdanja koja obrađuju tematiku interijera. Moj lijepi vrt je nakon gašenja konkurencije ostao jedini mjesečnik za cvijeće, hortikulturu i bilje, te se iz godine u godinu sve više učvršćuje u svojoj niši kao neizostavni brend na tom području.

Prošle je godine lansiran dvomjesečnik Lijepa i aktivna, za žene koje vole sport, drže do svoga izgleda, zdravlja, fizičke i mentalne spreme, a prodajne brojke pokazuju kako je tržište i te kako bilo spremno za ovaj profil časopisa.

Uz sve navedene tu je i perjanica obiteljske grupe magazina, Sensa, mjesečnik za sretniji život, duhovnost i zdravlje, izveden vrlo luksuzno, vizualno raskošan, s vrlo kvalitetnim temama i tekstovima koji su zamijećeni i izvan naših granica. Sensa kao originalni hrvatski proizvod ima i svoje licence izvan granica Hrvatske.

Komentari