Bruno Šimleša: “Svojim primjerom kćer učim da pomaže djeci u potrebi”

Hrvatski Crveni Križ, P&G i Kaufland pokrenuli su inicijativu ‘Iz ljubavi prema djeci' u koju se bez imalo dvojbe uključio pisac i televizijski voditelj Bruno Šimleša. U intervjuu za naš portal otkrio je sve pojedinosti ove hvalevrijedne akcije, što on i inače čini iz ljubavi prema djeci i onima u potrebi, kako svojoj kćerkici približava ovako teške i ozbiljne teme te na koji način ju uči da kad odraste bude dobar čovjek

Sretna.hr: U Hrvatskoj živi čak 41 000 djece predškolske dobi na rubu siromaštva. Kako ste se osjećali kada ste čuli za tu ogromnu brojku?

Žalosno je čuti tu brojku i cijelo bi društvo trebalo napraviti više. I država i Crkva i brojne udruge, ali i svi pojedinci koji mogu pomoći. Nitko ne može iskorijeniti siromaštvo, ali ako svi damo svoj maksimum, barem ćemo osjetno smanjiti tu brojku.

Sretna.hr: Inicijativa se zove ‘Iz ljubavi prema djeci’, po čemu je posebna i drugačija od drugih humanitarnih inicijativa?

Ovo je vrlo jednostavna akcija. Sudjeluju svi koji do 21. veljače u Kauflandu kupe proizvode P&G-a, a Crveni križ će dio tih novaca preusmjeriti djeci kojima je to doista i potrebno. Zapravo ljudi uopće ne moraju mijenjati svoje navike, jer ionako koriste te proizvode, možda samo da naprave malu zalihu i kupe ih što više u sljedeća dva tjedna jer ćemo tako skupiti više novaca.

IZ LJUBAVI PREMA DJECI

Sretna.hr: Vjerujem da niste dvojili da li da podržite inicijativu ‘Iz ljubavi prema djeci’ ili ne! Na koji način to činite, uz to što ste kao javna osoba željeli ukazati na ovaj veliki problem?

Naravno da nisam dvojio i mislim da svi imamo dužnost pomoći koliko možemo. A umjesto priče i naslikavanja ili iskorištavanja ovakvih akcija za PR, važnija su djela! Godinama tako funkcioniram. Npr., sav moj honorar od javnih predavanja uvijek ide u humanitarne svrhe. Prije sam ih usmjeravao prema ustanovama, npr. SOS Dječje selo Hrvatska, a posljednjih godinama volim uplaćivati izravno pojedincima. I nije to ništa spektakularno, jer ja mogu bez tih novaca. Drugima su mnogo potrebniji i mislim da bi tu jednostavnu logiku trebali i drugi slijediti. Ako imate viška novaca, vremena, energije, razumijevanja, plemenito je to pokloniti onima kojima treba.

Sretna.hr: Na koji način svoju kćer upoznajte s ovako teškom tematikom? Što činite kako bi razvila empatiju?

Jako se trudimo da cijeni sve što ima i od materijalnih stvari, ali i da osvijesti vrijednost nas kao obitelji. I uključujemo je u naše humanitarne aktivnosti. Razgovarali smo s njom nakon poplava u Slavoniji i došla nam je pola sata nakon razgovora i rekla da želi darovati svoju najdražu plavu haljinu jer želi “razveseli neku curicu iz poplave“, kako je to ona rekla. Bili smo jako ponosni na nju.
Prošle smo godine skupljali namirnice i stvari za sirijske izbjeglice i ona je izdvojila dosta svojih stvari. Ja sam darovao svoje najudobnije tenisice jer sam objasnio da su sada potrebnije nekome drugome i slijedila je taj primjer. Važno mi je da sve druge ljude doživljava kao ljude i da shvaća da je u poziciji u kojoj može pomoći.

Sretna.hr: Što Vas, uz život djece u nehumanim uvjetima, jednako može rastužiti i natjerati da učinite nešto kako biste pomogli?

Ma ja vam reagiram na sve moguće situacije. Kad vidim ljude u potrebi i kad mogu pomoći, reagiram instinktivno. Imam sreću da imamo dovoljno za naše potrebe i nemamo neke prevelike zahtjeve pa pomažem kad god mogu.

Sretna: Poruka za kraj: Zašto bi se svi koji su u mogućnosti čim prije trebali uključiti u ovu kampanju?

Akcija je jednostavna i vjerujem da će novac stići u prave ruke. Postali smo malo skeptični u vezi toga, no u ovom slučaju nema razloga. I nemojte misliti da vaša donacija ne može pomoći i da nije vrijedna. Svaka donacija je važna i svaka može pomoći djetetu da iskoristi svoje potencijale!

U inicijativu ‘Iz ljubavi prema djeci’ mogu se uključiti svi i to kupnjom P&G proizvoda u trgovinama Kauflanda među kojima su brendovi Ariel, Dash, Lenor, Jar, Always, Gillette, Pantene, H&S, Old Spice, Oral-B i Pampers. Svaki put kada kupite neki od P&G proizvoda u Kauflandu pomažete prikupiti 100.000 kn kojima će se poboljšati životi potrebite djece u Hrvatskoj!

Hrvatski Crveni križ aktivno je uključen u inicijativu te s djelatnicima i volonterima aktivno usklađuje podatke o obiteljima kojima je pomoć najpotrebnija. Inicijativa ‘Iz ljubavi prema djeci’ u trgovinama Kauflanda traje od 11. siječnja do 21. veljače.

Komentari