Domaća ‘hand made’ moda sa stavom

Ana Toš oduvijek se divila modnim dodacima s pomponima, no nije ih mogla pronaći na odjevnim predmetima pa se sama uhvatila 'u koštac' s kreiranjem majica, haljina... s danas tako popularnim pomponima

“Moda je oduvijek bila moja strast i prva ljubav. Još od srednjoškolskih dana maštala sam o tome da imam svoj modni brend i dizajniram odjeću kakvu bih i sama nosila. No naravno, trebalo je puno hrabrosti i odvažnosti da se pokušam iskušati u tom naumu i probam pretvoriti želje u djela”, na samom početku ispričala nam je Ana Toš, osnivačica brenda ‘Salut!’, kojeg su u vrlo kratkom roku zavolje mnoge dame, među kojima i neke poznate fashionistice, poput HTV-ove sportske novinarke i voditeljice Lane Banely.

I premda je moda ono čemu želi posvetiti svu svoju pažnju, za sada je sve što dolazi iz ‘Salut!’ radionice tek Anin hobi.

“Voljela bih da ovaj moj modni hobi jednog dana postane i moj posao od kojeg bi se moglo i živjeti. No za sada treba puno truda, rada, upornosti, mašte, da se snove pretvori u stvarnost, a ja nisam netko tko lako odustaje”, govori nam Ana.

Premda je o pokretanju svog modnog brenda razmišljala još u srednjoškolsim danima, ‘Salut!’ se ‘rodio’ u svibnju 2015. kada je Ana, uz veliku podršku supruga, odlučila probati realizirati ideju koja joj se motala po glavi. “Željela sam stvoriti modni brend koji bi se u svijetu streetstyle mode istaknuo drugačijom idejom, dizajnom i detaljima te bi unio dozu živosti i otkačenosti, a opet bio nosiv, osvojio sve prave fashionistice i zaljubljenice u modu”, priča Ana, koja je svoju ideju o pomponima na odjevnim predmetima uspješno i realizirala.

Salut

“Obožavam boho i etno stil tako da su me oduvijek oduševljavali pomponi na mnogobrojnim modnim dodacima poput obuće, nakita, torbi… no kako pompone nigdje nisam mogla pronaći kao modni detalj na odjeći, odlučila sam uklopiti ga na odjevni predmet koji svi vrlo rado nosimo, a to je sweatshirt. Pompone ručno izrađujemo od vune i u boji prema želji kupca. Osim boje pompona, kupac bira i između dostupnih boja majica i natpisa (poznatih izjava iz svijeta mode)”, objašnjava dizajnerica.

Salut

Majice ‘Salut!’ izrađene od najkvalitetnijeg 100% pamuka domaće proizvodnje.

“Udobnost, kvaliteta izrade i materijala te posebnost i jedinstvenost, bili su imperativi kojim sam se vodila. Moja glavna misao vodilja kroz rad, kreiranje i realizaciju ideje je – napraviti nešto što bih i sama nosila i s ponosom rekla: “Hej, to sam ja kreirala!” Nema većeg zadovoljstva nego kad vam klijentice s oduševljenjem i s osmijehom na licu šalju fotografije u svojim ‘Saluticama’, to je na kraju svega i smisao mode i dizajna. Klijent jednostavno mora osjetiti dio vas u svakom komadu odjeće koji kreirate i kad na njega stavite ‘hand made with love’ , to morate stvarno tako i misliti”.

Salut

A djevojke koje nose Anin dizajn su kao i sam brend, posebne, jedinstvene, drugačije – cure sa stavom, koje znaju što vole, žele te naposlijetku svaka svoj sweatshirt uklopi u svoj stil, na svoj način.

“Upravo taj osjećaj posebnosti nešto što bismo voljeli sačuvati kao bitno obilježje brenda te se stoga naše kolekcije rade u mamjim/ ograničenim serijama od otprilike 100 komada, kako bi cure koje imaju naše odjevne predmete mogle biti posteđene mogućnosti da ono što su kupile prije mjesec dana već postaje ‘isfurano’ jer to nosi pola grada”, kazala nam je Ana, koja je već pripremila proljetnu kolekciju haljinica s pomponima za toplije dane koji su pred nama.

Komentari