Istraživanja kažu da svaka odrasla osoba ima barem jednog medu iz djetinjstva, prijatelja koji zna sve dječje tajne, igračku koja nikada ne izlazi iz mode... Novinarki Josipi Leko Šimić upravo je jedan takav medo postao inspiracija za dizajniranje prekrasne odjeće za djecu i odrasle po imenu Mr. Bear...
Svi mi imamo barem jednog medu iz svog djetinjstva, prijatelja koji zna sve naše dječje tajne, igračku koja nam je draga i kada ostarimo. Psiholozi bi to objasnili činjenicom da je u ljudskoj prirodi potreba za mirom, sigurnošću i udobnošću. Odrasli nerijetko žude za osjećajima iz djetinjstva i vraćaju im se na razne načine – neki spavanjem s plišancima, drugi skupljanjem figurica, slaganjem maketa…
Ako je suditi prema istraživanjima, čak polovica muškaraca spava sa svojom plišanom igračkom iz djetinjstva, dok je kod žena to običaj u 39 posto slučajeva, istražio je prije nekoliko godina portal Time4sleep. Od tisuću ispitanika, njih 40 posto je reklo da im se bilo previše teško rastati s plišancima, a 37 posto otkrilo je da su ih zadržali jer ih podsjećaju na djetinjstvo. Mnogi su priznali, koliko god to nekima zvučalo smiješno, da svoje plišance i medvjediće nose čak i na posao i(li) putovanja!
Za bezbolne odlaske u vrtić
Novinarki Josipi Leko Šimić upravo je jedan medvjedić iz djetinjstva postao inspiracija za dizajniranje odjeće. Naime, njezin brend odjeće i drugih uporabnih predmeta pod imenom Mr. Bear nastao je kao svojevrsna utjeha njezinu sinu (a samim time i njoj osobno) koji je teško prihvaćao prilagodbu na vrtić. ‘Ideja o Mr. Bearu rodila mi se prije nekoliko godina kada je moj sin krenuo u vrtić. Zapravo, kako zbog posla koji radim nailazim na različite tekstove, tako sam jednom prilikom naišla i na tekst o crtanju na tkanini i spremila taj link. U to vrijeme, kada je moj sin kategorično odbijao odlazak u vrtić, ja sam slučajno naišla na taj spremljeni link i odmah mi se rodila ideja.
Željela sam što bezbolnije odlaske u vrtić (i sinu i sebi), pa sam mu na majicu nacrtala medu, objašnjavajući kako će odsada Gospodin Medo skupa s njime ići u vrtić. Moj sin je imao još i druge životinje, ali ipak je najviše volio medu. U međuvremenu sam istu majicu napravila za sebe, pa za svoje frendice i njihovu djecu, a onda se cijela priča spontano ‘zakotrljala…’, otkriva nam ova diplomirana novinarka, koja je nakon prestanka rada u jednom velikom uredništvu, počela uređivati vlastiti portal.
Spontano razvijanje brenda
Ne računajući dizajniranje i šivanje odjeće za lutke i barbike, objašnjava nam, Josipa je tako tek nedavno otkrila dizajniranje odjeće, ali nije u početku ni slutila da će joj taj hobi postati dodatni posao. ‘Korak po korak, sve je išlo spontano nakon što sam krenula u cijelu priču. Prvotno sam za svoje ilustracije koristila gotove majice s kojima nisam bila potpuno zadovoljna, a ako ja nisam zadovoljna – ne mogu biti ni moji kupci. Ne mogu prodavati nešto što osobno ne bih kupila. Nakon što sam odlučila da ću proizvod staviti na tržište, morala sam pronaći odgovarajuće ime. Željela sam da bude jednostavno, pamtljivo i svevremensko, a da dobro zvuči i na engleskom i na hrvatskom. Svi imamo barem jednog medu iz djetinjstva, prijatelja koji zna sve dječje tajne, igračka je to koja nikada ne izlazi iz mode, kupuju je generacije… Iz istog razloga je Medo prva ilustracija koju su kupci vidjeli’, kaže nam ova mlada poduzetnica.
Inspiracija iz djetinjstva
I sama priznaje da joj je velika inspiracija jedan veliki bijeli medo (smatra da svaka kuća ima jednog takvog), te njezin ružičasti medo kojeg je kao mala dobila iz inozemstva. Sve su to danas naslijedila njezina djeca i nećaci, i na to je ponosna. Josipa trenutačno radi na kolekciji majica dugih i kratkih rukava te debelih majica sa zakrpama i sirovim rubovima. Osim majica, radi i haljine, izrađuje jastuke, bannere te print ilustracije, a svi njezini radovi mogu se vidjeti na Facebook stranici Mr.Bear! Otkriva da će uskoro javnosti predstaviti i svoj novi proizvod čiji dizajn privodi kraju, ali se prije lansiranja želi uvjeriti da će doista biti kvalitetan.
Nove ideje, novi proizvodi
Na većini njezinih proizvoda, naravno, prepoznatljiv je lik Mr. Beara, no osim njega tu se nađu i različiti drugi crteži koji sve asociraju na djetinjstvo! Na pitanje kako njezini klijenti reagiraju na to, kaže: ‘Svi su oni oduševljeni, uglavnom se raznježe i komuniciraju s Medom. Moje proizvode najviše naručuju žene, moderne mame koje žele drugačiju robu te one koje žele istu majicu za sebe, muža i klince. Puno je mladih djevojaka koje kupuju za sebe, dečka, prijateljicu ili slično’.
Josipa ima još puno ideja za majice, a radi i na dizajnu majice koja će imati medvjeda na sebi, ali u nešto drugačijem obliku. Istodobno priprema nekoliko novih proizvoda koji će bez sumnje oduševiti njezine vjerne klijente!
Komentari