Nakon što je preplavio tanjure, proširio se i u modnom svijetu
Na društvene mreže stiglo je vrijeme šarenila i upečatljivosti, stiglo je vrijeme unicorna! Iako je ovaj mitski jednorog isprva bio rezerviran za djevojčice, u posljednje vrijeme proširio se beauty svijetom, ali i gastro industrijom.
Američki barovi prvi su pokrenuli ovaj šareni trend na tanjurima i u čašama, a ostatak svijeta rado ga je prihvatio. Tako sve češće na društvenim mrežama imamo priliku vidjeti tost u boji, obojeno mlijeko ili torte i kolačiće u obliku jednoroga. Iako obojena hrana djeluje kao potpuno nezdrava, postoje njezine prirodne i zdrave varijante.
No, tu nije kraj. Police u dućanima ispunili su kozmetički proizvodi duginih boja – pastelna i šljokičasta sjenila, ružičasta rumenila, pastelne i jarke boje ruževa za usne, kistovi u obliku jednoroga i pastelne boje za kosu.
Komentari