Mališani uzrasta tri do devet godina s povezom na očima trebali su, koristeći svoja čula i intuiciju, pronaći svoju mamu među nepoznatim ženama
Veza između majke i djeteta jaka je i posebna, a da je mama jedna jedina potvrdio je i jedan neobičan eksperiment. Tvrtka Pandora, poznata po jedinstvenoj izradi nakita, osmislila je neobičnu kampanju koja ističe žensku jedinstvenost i posebnu vezu između majke i djeteta. Za tu svrhu Pandora je zamolila šest majki da stavi poveze na oči svojim najvoljenijim bićima – svojoj djeci!
Mališani uzrasta tri do devet godina potom su, koristeći svoja čula i intuiciju, pokušali pronaćionu ženu za koju vjeruju da je njihova mama.
Svako dijete uspjelo je pronaći onu posebnu, jednu jedinu – svoju mamu, što je izazvalo burne i iskrene reakcije kako mama, tako i svih onih koji su pogledali ovaj nevjerojatni video!
Foto: Youtube/TheOfficialPandora
Komentari