Inicijativom 'Tu biraš ti!' dm potiče kupce da sami odaberu proizvode koji će u dm-u imati dugoročno dobre cijene
Na Facebook stranici dm-drogerie markt Hrvatska u ponedjeljak, 31. kolovoza započela je nagradna igra putem koje korisnici mogu glasovati za proizvode koje će dm uključiti u kampanju ‘Dobre cijene u svako vrijeme’ kako bi svojim kupcima ponudio najpopularnije proizvode po povoljnim cijenama.
U sklopu nagradne igre ‘Tu biraš ti!’ koja traje do nedjelje, 6. rujna fanovi dm-a na Facebooku mogu unutar 12 kategorija odabrati i lajkati jedan od tri ponuđena proizvoda te unijeti svoje podatke. Proizvodi s najviše lajkova iz svake kategorije bit će uključeni u kampanju ‘Dobre cijene u svako vrijeme’, a dm svojim kupcima jamči dobru cijenu njihovih omiljenih proizvoda tijekom najmanje četiri mjeseca. Dm darovne kartice u iznosu od 100 kuna osvojit će 50 najsretnijih fanova dm-a koji se uključe u nagradnu igru.
‘Tu biraš ti!’ inicijativa je kojom dm još jednom želi potvrditi jedno od glavnih načela svog poslovanja koje stavlja kupca u središte te nudi priliku da kupci sami odluče koje proizvode žele vidjeti s dugoročno povoljnijim cijenama na policama svog dm-a, uz motivirajuće nagrade.
‘Dobre cijene u svako vrijeme’ koncept je koji je dm svojim kupcima ponudio od svibnja 2015., a cilj je ponuditi im dugoročno povoljne cijene njihovih omiljenih proizvoda. Tako kupci u dm-u mogu pronaći više od 1.500 proizvoda za obitelj, kućanstvo te za zdraviji i kvalitetniji život sa sniženim cijenama koje vrijede minimalno četiri mjeseca.
Više o nagradnoj igri ‘Tu biraš ti!’ pronađite na Facebook stranici dm-a.
Komentari