Ekskluzivno predstavljena nova Opel Astra

Cjenovno pristupačna visoka tehnologija: nova Opel Astra beskompromisna kad se radi o CO2 i cijeni, predstavljenja je zagrebačkom Balonu u Cvjetnom naselju. Ambasadori nove opelove ljepotice su pak Ivan Dečak, Aleksandra Dojčinović, Mila Elegović, Renata Sopek i Vinko Filipić

Ponuda vodećih tehnologija i značajki po povoljnim cijenama: Opel si je prilikom razvoja nove Astre postavio vrlo ambiciozan cilj. Rezultat je da Opel Astra radi kvantni skok: lagana je i agilna, u samom vrhu segmenta svojom učinkovitošću zahvaljujući novim visokotehnološkim motorima i uvodi inovativne tehnologije i usluge koje su prije bile rezervirane samo za više kategorije u popularnoj kompaktnoj klasi.

Astrin novi motor s početka ponude, trocilindrični 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo sa 77 kW/105 KS, jednostavno čini Opelovu novu zvijezdu najčišćim i najekonomičnijim benzinskim modelom u kompaktnoj klasi jer troši samo 4,2 litre na 100 km i emitira 96 grama CO2 po kilometru uz tehnologiju Start/Stop i automatizirani mjenjač Easytronic 3.0. S dizelske strane nude se tri verzije supertihih motora nove generacije 1.6 CDTI snage od 70 kW/95 KS do 100 kW/136 KS koji kad se upare sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem troše manje od 4 litre goriva u kombiniranom krugu, pri čemu najekonomičniji od njih troši samo 3,4 litre na 100 km (90 g/km CO2).

Nova Opel Astra uvodi posve LED svjetla s matricom u kompaktni segment – tehnologiju koja je dosad bila dostupna samo u luksuznim modelima. Njihova je cijena doista senzacionalna: Opel nudi svoj novi revolucionarni prilagodljivi sustav IntelliLux LED® već za 9500 kn (sve cijene su preporučene maloprodajne cijene s PDV-om), što je približno ista cijena kao kod biksenonskih svjetala AFL+ iz prethodne generacije. Nova Astra je i prvi automobil koji se nudi s premium uslugom Opel OnStar. Osobni pomoćnik za povezivanje i usluge nudi putnicima u Astri anđela čuvara 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, 365 dana u godini. Sustav će biti dio standardne opreme u bogatijim paketima Dynamic i INNOVATION, a prva godina korištenja bit će besplatna. Nova Astra ima i novu generaciju informacijsko-multimedijskog sustava IntelliLink: novi R 4.0 IntelliLink s dodirnim zaslonom dijagonale 7 inča koji omogućuje dubinsku integraciju s pametnim telefonom putem platformi Apple CarPlay i Android Auto dio je standardne opreme od paketa Enjoy. Još je jedna istaknuta značajka Opelova nova generacija ergonomskih sjedala koja su testirali i certificirali nezavisni zdravstveni stručnjaci iz njemačkog društva AGR (Kampanja za zdrava leđa). Nastavljajući svoju tradiciju izrade najboljih sjedala pristupačnih široj publici, Opel nudi ergonomsko vozačko sjedalo već za 2000 kuna.

Kad su Opelovi inženjeri i dizajneri krenuli sa zadatkom nastavljanja 80-godišnje tradicije te robne marke u kompaktnom segmentu s Kadettom i Astrom, njihov je glavni fokus bio lansiranje nove Astre na vrh segmenta kad se radi o ukupnoj učinkovitosti. Svaka komponenta arhitekture vozila konstruirana je s kompaktnim dizajnom na umu. Lagani materijali i postupci rezultirali su time da je nova astra između 120 i 200 kilograma lakša od odgovarajuće verzije prethodne generacije. U kombinaciji s novom tehnologijom pogonskog sustava te mjere su donijele poboljšanja u potrošnji goriva i emisiji ugljikova dioksida, ali su novoj Astri podarile i dinamičan karakter: ona je agilnija, preciznija, bolje se ponaša u zavojima i nudi izravnije ukupno iskustvo vožnje. Ima i živahnije performanse i prednosti zbog bolje responzivnosti.

Astra predstavljanje u Balonu 4

Samo najbolje: najnoviji portfelj motora

Novu Astru pogone samo motori najnovije generacije snage od 70 kW/95 KS do 100 kW/150 KS i zapremina od 1 do 1,6 litara. Svi ti motori, benzinski i dizelski, imaju tri stvari zajedničke: spajaju izvanrednu učinkovitost s izvrsnom responzivnošću i iznimnom glatkoćom rada.

Prilikom predstavljanja ove jeseni osnovni motor nove Astre je trocilindrični 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo koji je prije predstavljen s ADAM-om i Corsom. Dosad se isticao svojom vitalnošću i tihim radom. U novoj Astri on postavlja nove standarde u maloj potrošnji goriva u kombiniranom ciklusu i emisijama od samo 96 grama ugljikova dioksida po kilometru kad je uparen s tehnologijom Start/Stop i automatiziranim peterostupanjskim mjenjačem Easytronic 3.0. To su najbolje vrijednosti za jedan kompaktan automobil s pogonom na benzin. A čak i kad je uparen s uobičajenim peterostupanjskim mjenjačem, emisija ugljikova dioksida ovog snažnog i živahnog motora sa 77 kW/105 KS ostaje na svega 99 g/km (4,3 litre/100 km).

Astra i Ivan Dečak
Astra i Ivan Dečak

Premijeru će u novoj Astri imati i posve nov četverocilindrični benzinski motor iz iste linije kao manji jednolitarski trocilindrični: 1.4 ECOTEC Direct Injection Turbo snaga 92 kW/125 KS i 110 kW/150 KS. S tehnologijom Start/Stop i šesterostupanjskim ručnim mjenjačem, njegova potrošnja goriva u kombiniranom krugu iznosi samo 4,9 litara na 100 km (114 g/km CO2), što je impresivno 11-postotno poboljšanje u odnosu na prethodnu generaciju Astre sa 103 kW/140 KS. I performanse su se dramatično poboljšale: opremljenoj motorom sa 110 kW/150 KS, novoj Astri trebaju 4,3 sekunde manje od prethodnog modela za ubrzanje od 80 do 120 km/h u petoj brzini, što je pak poboljšanje od nevjerojatnih 32 %.

Astra i Renata Sopek
Astra i Renata Sopek

Supertihi dizelski motor 1.6 CDTI s tri razine snage počevši od 70 kW/95 KS pokriva dizelsku ponudu. Emisije ugljikova dioksida svih varijanti su u najgorem slučaju 99 g/km. Dosad je prvak učinkovitosti u obitelji novih Astri model s 81 kW/110 KS koji troši tek 3,4 litre i emitira 90 grama ugljikova dioksida. Što se tiče dizelske varijante Astre s vrha ponude, nju pogoni 1.6 CDTI sa 100 kW/136 KS koji je predstavljen ovog proljeća u trenutnom modelu. Zahvaljujući znatnom smanjenju mase, nova Astra troši i emitira manje od usporedivog prethodnika – sa samo 3,7 litara na 100 km u kombiniranom krugu (nasuprot 3,9 litara) i 99 grama ugljikova dioksida po kilometru (u usporedbi sa 104). Istovremeno nova Astra postiže bolja ubrzanja: treba joj 9,6 sekundi da iz stajanja dosegne 100 km/h (0,7 sekundi manje) i, što je još važnije, 8,2 sekunde da prijeđe s 80 na 120 km/h u petoj brzini – čak punu sekundu brže od prethodnog modela.

Astra i Mila Elegović
Astra i Mila Elegović

Izvanredne mogućnosti povezivanja i informacijsko-multimedijski sustav

I na drugim je područjima nova Astra vrhunski primjer Opelove ambicije da demokratizira tehnologije i inovacije iz viših segmenata i učini ih cjenovno dostupnima. Nova generacija Astre prvi je Opelov model koji će od predstavljanja biti dostupan s osobnim pomoćnikom za povezivanje i usluge Opel OnStar. On nudi kupcima širok raspon usluga vezanih uz sigurnost i udobnost, uključujući automatski odgovor u slučaju sudara, pomoć na cesti i 4G LTE mobilni Wi-Fi hotspot. Paketi opreme Dynamic i Cosmo sadrže Opel OnStar kao standardnu opremu (opcionalan je u paketima Essentia i Enjoy), a cijeli portfelj usluga značajke OnStar bit će besplatan za pretplatnike prvih 12 mjeseci. Uvođenje OnStar usluge u Hrvatsku planirano je za drugu polovicu 2016.

Astra i Vinko Filipić
Astra i Vinko Filipić

Nova generacija informacijsko-multimedijskih sustava IntelliLink imat će premijeru u Astri. Radio R 4.0 IntelliLink standardan je u svim paketima opreme od Enjoy nagore. Dolazi s dodirnim zaslonom dijagonale 7 inča, Bluetooth sučeljem te je kompatibilan s platformama Android Auto i Apple CarPlay koje znatno olakšavaju integraciju pametnih telefona s automobilom, što je premijera u kompaktnom segmentu. Novi luksuzniji sustav Navi 900 IntelliLink s velikim dodirnim zaslonom dijagonale 8 inča i ugrađenom navigacijom za više od 30 europskih država nudi se kao opcija za sve varijante.

Premium tehnologije po povoljnoj cijeni

Nova Astra donosi još jednu apsolutnu novost i istaknutu sigurnosnu značajki. Opelova nova zvijezda prvi put u kompaktnom segmentu predstavlja revolucionarna Opelova patentirana posve LED svjetla nove generacije s matricom. Dosad je ta tehnologija bila rezervirana za skupe automobile iz luksuznog i premium segmenta. Omogućuje vožnju s dugim svjetlima bez zasljepljivanja, a nudi se po početnoj cijeni od 9500 kn. Imajući u vidu da je više od 200 000 Astri prethodne generacije bilo opremljeno biksenonskim prilagodljivim sustavom svjetala AFL+, vrlo je vjerojatno da će kupce nove Astre privući još bolja tehnologija IntelliLux LED® i njene prednosti na području sigurnosti i udobnosti.

Osim značajki Opel OnStar i IntelliLux LED®, budući vlasnici Astri mogu se veseliti cijelom nizu dodatnih sustava namijenjenih sigurnosti, udobnosti i pomoćnih sustava, od kojih mnogi nemaju premca u segmentu. Treća generacija prednje kamere Opel Eye s pomoćnikom za prepoznavanje prometnih znakova i pomoći za držanje prometne trake te upozorenjem u slučaju njenog napuštanja, zajedno s pokazateljem udaljenosti od vozila ispred i upozorenja na mogući frontalni sudar s kočenjem u slučaju neminovnog sudara čine vožnju nove Astre udobnijom i sigurnijom.

I AGR-ova (Kampanja za zdrava leđa) testirana i certificirana ergonomska sjedala nove generacije dostupna su po vrlo konkurentnoj početnoj cijeni od 2000 kuna za vozačko sjedalo. Ta sjedala nastavljaju Opelovu tradiciju vodeće i cjenovno pristupačne ergonomije i sada opcionalno dolaze s dodatnim značajkama koje povećavaju udobnost kao što su funkcija masaže, ventilacije i postavljanja širine sjedala – što je jedinstvena kombinacija u kompaktnoj klasi.

Posve nova Opel Astra stoga je lakša, agilnija i učinkovitija, ali isto tako i ekonomičnija, udobnija, sigurnija i privlačnija nego ikad prije, zahvaljujući visokotehnološkim inovacijama koje uvodi u kompaktni segment po vrlo privlačnim cijenama.

Komentari