Jana Voda s porukom treću godinu zaredom nadmašila je svoje globalno poznate konkurente i zadržala čelnu poziciju kao najsnažniji brend u Hrvatskoj prema istraživanju agencije Valicon*
Treću godinu zaredom Jana u Hrvatskoj čvrsto drži vodeće mjesto na ljestvici snage brednova, stoji u istraživanju Valicona za 2016. godinu. Odlično 1. mjesto Jane u Hrvatskoj, pokazuje da potrošači vole inspirativne poruke te je od predstavljanja Vode s porukom krajem 2013. novi smjer u komunikaciji rezultirao je ovim uspjehom.
Pored vodeće pozicije u Hrvatskoj Jana je i na tržištu regije, prema ljestvici VALICON TOP25, zauzela visoko deseto mjesto najpopularnijih brendova, kao jedini predstavnik voda u boci.
„Ovo je zaista iznimno priznanje za Janu, jer iza njega stoje potrošači. Biti prvi brend u ovakvoj konkurenciji veliki je uspjeh, jer je Jana najmlađi brend na listi. Naš tim ulaže velik trud i energiju od prvih koraka u proizvodnji, iz koje nam dolaze bočice vode posebnog mineralnog sastava i svilenkastog okusa, do pozicija u trgovinama, marketinških kampanja i komunikacije s kupcima. Stoga nam ovakvi pokazatelji potvrđuju da kupci to kontinuirano prepoznaju. Hvala potrošačima na ovom priznanju. I dalje ćemo se truditi da njihov omiljeni brend zadrži vodeću poziciju koju su mu dodijelili.“ – poručila je Iva Balent, izvršna direktorica marketinga Agrokora.
Uz priznanja potrošača Jana je osvojila i brojna dosad priznanja marketinške i novinarske struke, kao što su brončani lav u Cannesu, Grand Prixa na Golden Drumu u Ljubljani, Epica nagrade u Amsterdamu, Sempl nagrade u Portorožu te Eurobest nagrade u Rimu te nedavno osvojeno priznanje potrošača za najpopularnije bezalkoholno piće u Hrvatskoj. Uz vrhunsku kvalitetu Jana s novim kampanjama i edicijama Jana uspješno nastavlja komunikaciju prema potrošačima.
*VALICON je jedna od najvećih regionalnih kompanija za marketinško savjetovanje i istraživanje s uredima u Zagrebu, Ljubljani, Sarajevu i Beogradu. Od 2012. godine objavljuje svoje VALICON TOP25 REGIONAL BRANDS ljestvicu najsnažnijih brendova robe široke potrošnje s pet tržišta Adria regije: Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije i Makedonije. Kao kriterij za rangiranje koristi prepoznavanja brenda među potrošačima, njihova iskustva sa istim te korištenje brenda unutar pojedinačne kategorije.
Komentari