Čak 650 natjecatelja sudjelovalo u 4 kategorije utrke
Ljubitelji urbanih avantura prošle su subote došli na svoje! Na zagrebačkom Tuškancu održana je utrka Lidl Zagreb Trail, koja je i ove godine privukla brojne sudionike i posjetitelje željne pustolovine i zdravog načina života. Poznat po zalaganju za zdrav život i sportske aktivnosti, Lidl Hrvatska ponosno je podržao ovu manifestaciju već drugu godinu, a ove godine i kao glavni sponzor.
Posljednjih godina, treking liga postala je prepoznatljivi brend koji godišnje privlači više od 9000 ljudi. Ne čudi stoga popularnost Lidl Zagreb Traila, utrke koja drugu godinu u Hrvatskoj privlači sve više ljudi. Ove godine 650 sudionika natjecalo se u 4 kategorije – Ultra, Challenger, Light, Friends, Family and Dogs, a za utrku se prijavilo čak 760 ljudi. Najkraća kategorija, od nešto manje od 7 km, okupila je rekreativce i mališane, dok je najdulja kategorija Ultra od gotovo 46 km bila pravi izazov i za one najizdržljivije trkače.








Posjetitelji su imali priliku opustiti se uz DJ-a te se okrijepiti zdravim lunch paketima u Lidlovom sportskom kutku gdje su mogli razgledati ponudu sportske odjeće i obuće Lidlovog brenda Crivit. Također, glavni sponzor utrke – Lidl Hrvatska, za sve je pobjednike, njih 18, pripremio vrijedne Crivit poklon pakete.
Cilj Lidl Zagreb Traila jest osvijestiti što veći broj ljudi, pa i one najmlađe, o važnosti sporta i zdrave prehrane. Više o događaju te pobjednike u svim kategorijama i detaljan poredak možete pronaći na linkovima: www.outdoor.hr/zagreb-trail i www.stotinka.hr/hrv.
Komentari