Kako bi pomogla radu udruge Kosa ljubavi te kao zaštitno lice kampanje Pantene 'Budi jaka', Iva Balaban skratila je svoju kosu pred okupljenim predstavnicima medija, a taj odrezani dio bit će upotrijebljen za izradu vlasulja za djecu oboljelu od malignih bolesti
Iako joj je godinama duga smeđa kosa zaštitni znak, Iva Balaban odlučila je svojim primjerom podržati Pantene kampanju ‘Budi jaka’. Pred okupljenima na press konferenciji Ivi je njezina dugogodišnja frizerka Teuta Mesaroš odrezala dio kose, koja će biti donirana za izradu dječjih vlasulja od prirodne kose.
Upravo je to cilj kampanje ‘Budi jaka’, prikupljanje sredstava za izradu vlasulja od prirodne kose koje će potom biti donirane djeci. Kampanja se odvija u suradnji s partnerima, udrugom Kosa ljubavi te trgovačkim lancem dm-drogerie markt d.o.o.
“Rezanje dijela kose je simbolična gesta kojom želim pozvati sve koji su u mogućnosti da kampanju ‘Budi jaka’ podrže kupnjom Pantene proizvoda u trgovinama dm-a. Ovo je najmanje što možemo učiniti kako bismo djeci pružili podršku. Lijepa i snažna kosa važna je svima nama, a djeci će vratiti barem dio samopouzdanja potrebnog da hrabro nastave svakodnevnu borbu s teškim okolnostima u kojima su se našli”, poručila je ambasadorica kampanje, Iva Balaban te je dodala da je kao majka troje djece posebno osjetljiva na ovu temu te izrazila podršku i divljenje mladoj Antoniji Maričić, djevojci koja je među prvima u Hrvatskoj donirala kosu, a potom i sama doznala da boluje od maligne bolesti, da bi joj na poslijetku bila izrađena vlasulja upravo od njezine, donirane kose.
Do sada u Hrvatskoj nisu bile dostupne vlasulje od prirodne kose prilagođene djeci. Vlasulje od umjetnih materijala često kod djece izložene agresivnom liječenju izazivaju dodatne poteškoće poput iritacije kože. A zbog cijene koja se kreće oko 5 tisuća kuna mnogim je roditeljima vlasulja od prirodne kose veliki trošak.
“Pantene i kampanja ‘Budi jaka’ došli su u najboljem trenutku za nas. Svojim dosadašnjim aktivnostima uspjeli smo potaknuti brojne sugrađane da doniraju kosu, a sada su nam potrebna sredstva za izradu vlasulja. Na našoj listi čekanja je već 10-tak djece, a ponajviše djevojčica, koje je jedva čekaju svoju novu frizuru. Sav naš trud uz kampanju ‘Budi jaka’ dobiva jedno sasvim novo značenje i ovom prilikom želimo od srca zahvaliti tvrtkama P&G i dm-drogerie markt koje će još jednom pružiti ruku potpore djeci”, izjavila je predsjednica udruge Kosa ljubavi, Biljana Bjelajac Poznić.
Pantene u SAD-u provodi sličnu kampanju u kojoj se izrađuju vlasulje od prirodne kose za žene oboljele od malignih bolesti, a kampanju podupire glumica Selena Gomez.
Pantene kampanja ‘Budi jaka’ u svim trgovinama dm-a traje od početka veljače do kraja ožujka. Kupnjom Pantene proizvoda i vi možete pomoći izradu vlasulja od prirodne kose za djecu oboljelu od malignih bolesti. Jednako tako u mnogim frizerskim salonima možete donirati svoju kosu (najmanje 20 cm duljine) udruzi Kosa ljubavi koja osigurava izradu unikatnih odnosno po mjeri rađenih perika za oboljele. Kosa koja se donira može biti i obojena, ali ne smije biti oštećena, tretirana sredstvima za oblikovanje kose i sličnim te mora biti čista.
Komentari