U režiji časopisa Story i u suradnji s partnerom American Express® održan je još jedan Story Fest koji je na Cvjetni trg privukao veliki broj posjetitelja
Program za sve uzraste trajao je od 10 sati zahvaljući i podršci partnera projekta – PBZ Card, Renault i Ol Istria. Nakon nastupa malih pjevačkih zvijezda okupljenih u dva zbora Kikići i Zagrebački anđeli, pozornicu su zauzele njihove odrasle kolege i kolegice Tvornice lutaka kroz dječju predstavu Životinjsko carstvo.
Brojni su u centar stigli i kako bi iskoristili pogodnost kupnje uz Story shopping kupone, s popustom od čak 40% koju je u brojnim dućanima diljem Hrvatske pa tako i u centru Zagreba omogućio American Express.
Posebnu pozornost prisutnih izazvao je božićni igrokaz ‘Djed Mraz ima tajnu’ uz Maria Valentića kroz koji su mališani saznali novosti u životu Djeda Mraza, zabavili se i naučili neke vrijednosti o obiteljskim odnosima. Songkillersi su točno u podne na Story festu unijeli dašak romantike kroz svoje bezvremenske pjesme i oduševili brojne prisutne na popularnom zagrebačkom Cvjetnom. Songkillersi su dosad snimili šest studijskih albuma i mnoštvo singlova, još uvijek stvaraju nove pjesme i uvijek zvuče najbolje kada pjevaju o ljubavi.
Na Story festu predstavljeni su i popularni modeli Renaulta – novi Clio i novi Megane Grandtour, koji svojom privlačnošću bude maštu, a u vožnji plijene poglede svojim karakterističnim suvremenim izgledom. Posjetitelji su uživali u degustacijama vina i maslinovog ulja Agrolagune koji su osvojili brojna međunarodna priznanja kvalitete.
Komentari