Hrvatski Crveni križ, P&G i Kaufland pokreću nacionalnu incijativu 'Iz ljubavi prema djeci' za pomoć djeci koja su u potrebi
Prema podacima Zavoda za statistiku, u Hrvatskoj na granici siromaštva živi oko četrdeset i jedna tisuća djece predškolske dobi.
“Mnoge obitelji žive u iznimno teškim uvjetima koji ostavljaju tragove na svim članovima obitelji pa tako i na djeci. Teške životne okolnosti dovele su ih u situaciju da ne mogu zadovoljiti ni osnovne potrebe – hranu, odjeću i higijenske proizvode za sebe i kućanstvo. Za ove je obitelji svaka pomoć više nego dobrodošla, te ima izniman utjecaj na njihove živote”, izjavio je izvršni predsjednik Hrvatskog Crvenog križa, Robert Markt.
Kako bi pomogli obiteljima u oskudici, Hrvatski Crveni Križ, P&G i Kaufland su pokrenuli inicijativu ‘Iz ljubavi prema djeci’. Inicijativi je u Hrvatskoj svoju potporu iskazao pisac i televizijski voditelj, Bruno Šimleša. I on vjeruje da su i mali pomaci iznimno važni te da svaka pomoć znači jako puno obiteljima koje se bore sa siromaštvom.
“Najsnažnija poruka inicijative ‘Iz ljubavi prema djeci’ je da svatko od nas može pomoći da što više djece doživi udobnost vlastitog doma, makar i na kratko. Pomoći je jednostavno. Možemo se uključiti tijekom obavljanja svakodnevne kupovine, čak i ne izdvajajući dodatna sredstva. Zato sve pozivam da se uključe u ovu plemenitu inicijativu”, izjavio je Šimleša.
U inicijativu ‘Iz ljubavi prema djeci’ mogu se uključiti svi i to kupnjom P&G proizvoda u trgovinama Kauflanda među kojima su brendovi Ariel, Dash, Lenor, Jar, Always, Gillette, Pantene, H&S, Old Spice, Oral-B i Pampers. Svaki put kada kupite neki od P&G proizvoda u Kauflandu pomažete prikupiti 100.000 kn kojima će se poboljšati životi potrebite djece u Hrvatskoj!
Hrvatski Crveni križ aktivno je uključen u inicijativu te s djelatnicima i volonterima aktivno usklađuje podatke o obiteljima kojima je pomoć najpotrebnija. Inicijativa ‘Iz ljubavi prema djeci’ u trgovinama Kauflanda traje od 11. siječnja do 21. veljače.
Komentari