Medveščakov partner, HOK osiguranje, obvezao se za svaki Medveščakov udarac na gol Dinama Moskve donirati 100, a za svaki gol 1000 kuna udruzi Senzori. Zbog hrabre igre Medvjeda, a ponajviše jer su navijači u Domu sportova gromoglasno bodrili Medveščak, HOK osiguranje je Senzorima doniralo 20.000 kuna
U subotu, 16. siječnja, u zagrebačkom Domu sportova, na zadnjoj utakmici regularnog dijela sezone i u borbi za play-off, Medvjedi su se junački borili protiv momčadi Dinama Moskve kako bi njihov partner, HOK osiguranje, što više novca donirao udruzi Senzori. Naime, za svaki gol Medvjeda, tvrtka HOK osiguranje se obvezala donirati Senzorima 1000, a za svaki udarac prema golu 100 kuna za njihov rad i troškove terapeuta.
Napeta utakmica završila je pobjedom Medvjeda rezultatom 2:1, a hrabri Medveščakovi momci su, osim dva zgoditka tijekom utakmice, ostvarili 30 udaraca prema protivničkom golu. Takvom igrom momci su uspjeli prikupiti za Senzore 5.000 kuna, a tvrtka HOK osiguranje je, zbog izvrsne igre Medvjeda i njihove pobjede, a posebno zbog vatrenih navijača koji su svake sekunde gromoglasno bodrili Medvjede, odlučila Senzorima taj iznos povećati i donirati im 20.000 kuna.
Dinku Jagiću, dopredsjedniku udruge Senzori, ček s donacijom uručili su, u ime HOK osiguranja, voditeljica službe marketinga Jasminka Cvitković te igrač utakmice Edwin Hedberg.
Tijekom večeri najmlađi su se u pauzama zabavljali u Kids corneru, gdje su vrteći HOK-ovo kolo sreće mogli osvojiti darove Medveščaka, Medveščakova partnera Podravke, Hariba i HOK osiguranja, ali i fotografirati se s Medveščakovim igračima Tomom Zanoškim i Nathanom Perkovichem.
Najmlađe je u Kids corneru animirao popularni voditelj Boris Mirković.
Komentari