Dosad je u humanitarnoj akciji 'Reci DA!' prikupljeno oko tristo tisuća kuna. U nastavku će se uređivati još tri centra za pružanje usluga u zajednici. Podršku humanitarnoj akciji Reci DA! možete pružiti kupnjom proizvoda tvrtke P&G u trgovinama Lidla diljem Hrvatske
Ciglica po ciglica i nastaje kuća sretnih ciglica. Tako bi se mogao opisati nastavak humanitarne akcije ‘Reci DA!’ koju već dvije godine zajednički provode tvrtke P&G i Lidl Hrvatska. Nakon što je u prva dva vala akcije prikupljeno oko tristo tisuća kuna za obnovu 7 dječjih domova, ove jeseni se akcija nastavlja prikupljanjem sredstava za obnovu centara za pružanje usluga u zajednici u Slavonskom Brodu, Koprivnici i Karlovcu.
Druženjem s djecom u Centru za pružanje usluga u zajednici Kuća sretnih ciglica u Slavonskom Brodu označen je početak trećeg vala akcije.
U Centru za pružanje usluga u zajednici Kuća sretnih ciglica uređivat će se spavaonice i dnevni boravci kako bi prostor bio što ugodniji za svakodnevno korištenje.
‘U našem domu je na skrbi 50-tero djece. Od toga je njih 12-tero na stalnoj skrbi, dok 38-ero djece koristi prostor kroz poludnevni boravak. Mi se trudimo da im odrastanje uz nas bude što sličnije obiteljskom okruženju, zato djeca i borave u prostorima koji su uređeni poput stanova, a zajedno smo jedna velika obitelj. Nažalost, nismo u mogućnosti redovito opremati prostor zbog čega od srca zahvaljujem tvrtkama P&G i Lidl Hrvatska koje će nam omogućiti zamjenu dotrajalog namještaja’, izjavila je ravnateljica Centra za pružanje usluga u zajednici, Kuća sretnih ciglica, Renata Puljko.
U koprivničkom Centru za pružanje usluga u zajednici iz sredstava donacije će se obnoviti kuhinja, a u karlovačkom Centru dječje sobe i zajednički prostori.
Djecu je svojim dolaskom razveselila i radijska i TV voditeljica Zlata Mück koja im je podijelila proizvode tvrtke P&G i Lidl Hrvatska i koja je izrazila podršku humanitarnoj akciji ‘Reci DA!’. Potporu cijelom projektu od samog početka pruža i Ministarstvo socijalne politike i mladih čije smjernice idu prema što većem osnaživanju bioloških obitelji, razvoju udomiteljstva u zajednici te deinstitucionalizaciji kad je riječ o zbrinjavanju djece.
Treći dio humanitarne akcije u svim trgovinama Lidla započinje 29. kolovoza i trajat će do 2. listopada, a kupci se u akciju mogu uključiti kupnjom bilo kojeg proizvoda tvrtke P&G, te na taj način doprinijeti prikupljanju sredstava za uljepšavanje svakodnevice u dječjim domovima u Slavonskom Brodu, Karlovcu i Koprivnici.
U 12 dječjih domova/centara za pružanje usluga u zajednici kojima je osnivač Republika Hrvatska smješteno je 351 dijete, a za 431 dijete se pružaju usluge boravka ili organiziranog stanovanja.
Komentari