Coca-Cola u suradnji s Europlakatom na autobusnoj stanici na Pilama u Dubrovniku postavila zonu za osvježenje koja prolaznike rashlađuje vodenom maglicom
U ovo najtoplije doba godine tvrtka Coca-Cola odlučila je građane Dubrovnika, osim ponudom svojega najpoznatijeg pića, dodatno osvježiti i posebnim inovativnim načinom oglašavanja. Naime, na autobusnoj stanici na Pilama kompanija je postavila zonu za osvježenje, poseban citylight oglas koji na pritisak dugmeta izbacuje vodenu maglicu za trenutačno osvježenje prolaznika.
‘Protiv nesnosnih ljetnih vrućina najbolje je boriti se uz bočicu tekućine i osvježavajuću rashlađenu Coca-Colu. No nemate li je kraj sebe u trenutku kada se zateknete u ovom dijelu grada, a žudite za osvježenjem, Coca-Cola spas nudi već iza ugla’, izjavila je Vesna Vlahović Dašić, direktorica marketinga Coca-Cole Adria. ‘Stanica na Pilama naša je mala oaza koju smo pripremili za sve prolaznike i putnike jer znamo da stajanje i hodanje po suncu može biti teško izdrživo. Nadamo se da će zona za osvježenje našim sugrađanima barem malo olakšati boravak na vrućinama i uživanje u brojnim lijepim sunčanim danima koji su pred nama’, zaključila je.
Ovaj inovativan i jedinstven način oglašavanja postavljen je u suradnji s Europlakatom, a dio je najnovije Coca-Coline oglašivačke kampanje Taste the feeling.
‘Drago nam je što nas je Coca-Cola prepoznala kao partnere u ovoj inovaciji te sam siguran da je to tek početak suradnje na novim projektima’, izjavio je dr. Dino Ivan Dogan, generalni direktor Europlakata. Uz citylight koji će prolaznike osvježavati ovoga ljeta, u planu je postavljanje dodatnih Coca-Colinih zona osvježenja širom hrvatske obale sljedeće sezone.
* * *
O tvrtki The Coca-Cola Company
Tvrtka The Coca-Cola Company najveći je svjetski proizvođač napitaka te osvježava potrošače s više od petsto različitih vrsta robnih marka negaziranih i gaziranih napitaka. Uz Coca-Colu, koja je diljem svijeta prepoznata kao najvrednija robna marka tvrtke, ponuda proizvoda uključuje i 20 milijardi dolara vrijedne robne marke kao što su Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero te vode obogaćene vitaminima kao što su Powerade, Minute Maid, Simply, Georgia, Dasani, FUZE TEA i Del Valle. Tvrtka The Coca-Cola Company najveći je svjetski dobavljač gaziranih napitaka, kava za trenutačnu potrošnju i sokova. S pomoću najveće distribucijske mreže u svijetu potrošači u više od dvjesto svjetskih država popiju oko 1,9 milijardi napitaka dnevno. Predana stvaranju održivih zajednica tvrtka The Coca-Cola Company svojim društveno-odgovornim poslovanjem naglašava važnost zaštite okoliša, daje podršku zdravomu i aktivnomu načinu života i radi na stvaranju sigurnoga i ugodnoga radnog okružja za svoje zaposlenike te doprinosi gospodarskomu razvoju područja u kojima posluje. Sa svojim se punionicama tvrtka The Coca-Cola Company svrstava među deset najvećih svjetskih privatnih poslodavaca s više od 700 000 zaposlenika. Za više podataka posjetite mrežne stranice www.coca-colacompany.com, pratite Coca-Colu na Twitteru na mrežnim stranicama www.twitter.com/CocaColaCo, posjetite Coca-Colin mrežni dnevnik www.coca-colablog.com ili nas pronađite na LinkedInu na stranicama www.linkedin.com/company/the-coca-cola-company.
Komentari