Iako je do Europskog nogometnog prvenstva preostalo nešto manje od dva mjeseca, nogometna groznica već snažno trese Hrvatskom. Naime, prema rezultatima istraživanja o ponašanju nogometnih navijača što ga je u suradnji s agencijom Hendal tijekom ožujka provela pivarska tvrtka Carlsberg, Hrvati su ludi za nogometom, a za vrijeme velikih nogometnih svečanosti poprilično mijenjaju svoje navike te rasporedu nogometnih utakmica prilagođavaju baš sve
Snažan i neraskidiv ‘ljubavni trokut’ što ga čine muškarci, nogomet i pivo globalno je poznat i uvriježen fenomen, a da na njega nisu imuni ni hrvatski muškarci, potvrdilo je i ovo nedavno istraživanje što ga je proveo Carlsberg, čije je Pan pivo prvi i za sad jedini hrvatski brend koji se pojavljuje kao službeni sponzor UEFA EURO 2016.
Rezultati ankete u okviru koje je ispitano 214 muškaraca u dobi od 18 do 49 godina pokazali su da hrvatski ljubitelji nogometa već sada vrlo dobro znaju kako će provesti period od 10.6. do 10.7.2016., kada se održava UEFA EURO 2016. No, usprkos velikoj ljubavi prema nogometu, manji broj navijača zaista će se i zaputiti prema Francuskoj. Većina će ih (76%) utakmice ovogodišnjeg Prvenstva pratiti iz Hrvatske, najčešće u kafićima (63%), kod kuće (55%) ili kod prijatelja (45%). Čak 95% ispitanika tijekom gledanja utakmica konzumirat će pivo, a isti broj ih smatra kako su pivo i nogomet savršen spoj – uglavnom zato jer pivo djeluje pozitivno na raspoloženje, dio je tradicije praćenja nogometa te je laganije od ostalih pića.
I dok će većina muške populacije tijekom famoznih mjesec dana nogometa uživati uz omiljeni sport i pivo, njihove bi bolje polovice mogle biti zanemarene. Naime, određeni dio ispitanika (oko 17%) izjavilo je kako u tom periodu manje viđaju partnericu, rjeđe vode ljubav ili se češće svađaju. “Nema seksa za vrijeme tekme, pola sata prije i poslije”, “Tražim curu koja voli nogomet da bude blizu i da gledamo skupa jer joj ne planiram pružiti više svoga vremena tijekom Prvenstva”, “Manje viđam curu, kasnim na sastanke, nekoliko sam puta i otkazao spoj radi tekme”, to su tek neki od iskrenih priznanja hrvatskih nogometnih fanova vezanih uz životni stil i navike tijekom velikih nogometnih manifestacija.
Tek važni obiteljski događaji poput vjenčanja, krstitki i slično ulaze u kategoriju onih koji se čak ni zbog utakmice ne propuštaju.
Tijekom gledanja važnih nogometnih utakmica najčešće se prakticira glasno navijanje (64%), a velik dio ispitanika nosi dres te se križa i/ili moli za dobar rezultat. Podsjećamo da je zahvaljujući Panovoj nagradnoj igri još uvijek moguće otputovati u Francusku i utakmice UEFA EURO 2016 gledati uživo. Dovoljno je sakupljati čepove i imati ponešto sreće!
Komentari