Megapopularni manekenski dvojac svojim prijateljstvom savršeno utjelovljuje bezvremenski duh ženstvenosti talijanskog brenda Liu Jo
Karlie Kloss i Jourdan Dunn, omiljeni duo svijeta mode i društvenih mreža, ponovno surađuju na novoj kampanji renomiranog talijanskog brenda Liu Jo. Koncept kampanje za jesen/zimu 2016. temelji se na claimu #strongtogether koji savršeno opisuje iskrenost i dubinu ženskog prijateljstva. Više od samih riječi, #strongtogether utjelovljenje je jedinstvene snage ženskog zajedništva koje odiše beskompromisnom podrškom i razumijevanjem. Karlie Kloss i Jourdan Dunn, kao dvije snažne profesionalke, svojom međusobnom povezanosti pokazuju da su žene najjače kada su zajedno, a upravo se to nalazi u samoj srži aktualne Liu Jo kampanje.
Obje manekenke zrače samopouzdanjem dok u Londonu poziraju ispred objektiva američkog fotografa Christiana MacDonalda, a mješavina ženstvene elegancije, modernih krojeva i casual stila nove kolekcije ponosno slavi svaki aspekt samouvjerene putenosti Liu Jo žene. Za sezonu jesen/zima 2016., Karlie i Jourdan zajedno krase fotografije za Black Label liniju, dok Jourdan samostalno predstavlja White Label, a Karlie Blue Denim liniju, kojom će ovaj talijanski brand u srpnju javnosti predstaviti Amazing fit, nove jeans krojeve koji savršeno prijanjaju uz tijelo i laskavo ističu figuru svake žene.
Komentari