U hotelu Double Tree by Hilton 10. svibnja organiziran je prvi događaj u Hrvatskoj na kojemu je predstavljen svoj novi proizvod - krema za njegu tetovaže Lux-Factor Tattoo Nano Shock
Gosti su najprije uživali u čaši rose pjenušca Frangež i isprobali ukusne personalizirane muffine Lux-Factor, nakon čega je uslijedilo predstavljanje proizvoda, a predstavila ga je ambasadorica brenda, Hana Hadžiavdagić Tabaković.
Prva profesionalna krema za njegu tetovaže s patentiranom formulom za sigurnu njegu i blistav izgled:
- Održava čiste linije, žive linije i jednakomjernost tetovaže
- Prikladno za njegu 3 tjedna nakon tetoviranja i za njegu starijih tetovaža
- Visoki zaštitni faktor koji štiti kožu od UVA / UVB zraka, te starenja kože
- Sadrži snažne antioksidanse – revolucionarni polidatin i vitamin E
- Optimalna hidratacija i sprječava isušivanje
- Uklanja mrtve stanice kože
- Djeluje antibakterijski i protuupalno
- Jednostavan i ugodan nanos koji se brzo upija
- Klinički testirani sastojci u novoj patentiranoj formuli
Nakon prezentacije, gosti su se zabavili uz pomoć SelfieBoxa, uživali u ukusnim kanapeima i testiranju ostalih Lux-Factor proizvoda, koji su bili izloženi u posebnom Instagram kutu. Na kraju događaja, gosti su kući otišli s Lux-Factor kutijom, u kojem su se skrivali Lux-Factor pokloni.
Gosti su mogli testirati jednu do najtraženijih krema na našem tržištu Lux-Factor 4D Hyaluron, te serum za rast trepavica Lux-Factor Eyelash, koji je prošle godine osvojio pobjedu na Cosmopolitan Beauty Awards u kategoriji inovacija godine.
Komentari