Mannequin Challenge u novootvorenoj Optici Anda u Arena Centru

U svečanoj atmosferi uz brojna poznata lica te ljubitelje najnovijih trendova iz svijeta optike, otvorena je treća zagrebačka poslovnica rastućeg lanca Optike Anda u Arena Centru

Nakon dugogodišnjeg uspješnog poslovanja na području Splita te otvaranja poslovnica u Makarskoj, Dubrovniku, Zadru i Zagrebu, lanac Optike Anda nastavlja niz širenja, otvarajući u Arena Centru svoju najveću poslovnicu dosad, sa najvećom ponudom naočala u Hrvatskoj.

Luksuzno uređena poslovnica površine 250 metara kvadratnih, smještena je na prvom katu Arena Centra. Uz najveću ponudu naočala u Hrvatskoj, poslovnica je opremljena i najsuvremenijom opremom za kontrolu vida. U poslovnici će svi klijenti moći svakodnevno dobiti individualizirane usluge stručnog savjetovanja s estetskog i zdravstvenog aspekta, kao i usluge kontrole dioptrije od strane stručnog osoblja Optike Anda.

Na svečanom otvorenju mnogobrojni uzvanici uživali su u druženju i isprobavanju trendovskih modela naočala popularnih svjetskih brendova poput Dolce & Gabbana, Ray-Ban, Michael Kors, Prada, Miu Miu, Giorgio Armani, Persol, Bvlgari, For Art’s Sake, Stella McCartney, Alexander Mcqueen, Bottega Veneta, Police, Furla, Chopard, Charlie Max te mnogih drugih.

Među slavnim posjetiteljima koje je privukla atraktivna ponuda Optike Anda našli su se i popularna lica iz svijeta glazbe i glume poput Žanamari Perčić, Damira Kedže, Renate Končić Minee, Fila Tilena, Petar Čiritovića, Igora Barberića i Ane Begić Tahiri.
Bogatom izboru raznovrsnih okvira i stakala razveselio se i televizijski voditelj Frano Ridjan, čiji su zaštitni znak dioptrijske naočale.

Trendovski modeli sunčanih naočala oduševili su i stilista Borisa Banovića kao i manekenke Anitu Dujić, Kristinu Šalinović i Ivu Šarić Leko, koje su izabrale za sebe omiljeni model te tako upotpunile svoju kolekciju naočala.

Bila je tu i osebujna blogerica Andrea Andrassy, Korana Gvozdić i Ivana Mišerić, koje su također odabrale svoj favorit među naočalama i pri tom dodale kako se u ovakvoj ponudi bilo jako teško odlučiti.

Nakon razgledavanja i odabira naočala, Optika Anda je slavne uzvanike pozvala da se pridruže zabavnom trendu ‘Mannequin Challenge’, koji je osvojio viralni svijet. Oni su prihvatili izazov , što je rezultiralo zabavnim i smiješnim prizorima koji su oduševili sve prisutne. Kako to izgleda kada Optika Anda ‘celebove’ ‘zamrzne’ u vremenu, možemo vidjeti u sljedećem videu.

Komentari