Naglašena ženstvenost i dominantna muževnost nove Guess kampanje

Najseksipliniji modni brand je spreman za jesen

Ove jeseni, Guess predstavlja američki model i jednu od IT cura –Hailey Baldwid, koja po prvi put snima za Guess u društvu već poznatih Guess lica– Emme Stern I Matta Trethea. Kampanja je snimljena na zapanjujuće lijepom Malibu krajoliku, a slijed slika prikazuje manekenke brončane puti s vjetrom u kosi.

Pod kreativnom palicom, glavnog kreativnog direktora, Paula Marciana, poznati fotograf Rayan Ayash i stilistica Marie Claire te modna urednica Elisabetta Massari još jednom prikazuju Guess kao najseksipilniji modni brand. Zvijezde kampanje, Hailey, Emma i Matt fotografirani su u polju ispunjenom cvijećem koje daje dodatni čar kampanji. Nota zavodljivosti se proteže kroz svaku sliku nove kampanje.

image002

Ove sezone, jesenska kolekcija za žene donosi luksuzne tkanine, antilop elemente i decentnu čipku.

Haljine se prilagođavaju silueti, definiraju ženstvenost i dolaze u nekoliko dužina od kraćih do dužih. Izrazito su popularne i maxi suknje te neizostavni kombinezoni. Traper je jedan od ključnih materijala i ove sezone te idealan odabir za hladnije dane. Paleta boja donosi jesensku crvenu, mornarsko plavu, smeđu te boju konjaka i meda.

Ove jeseni Guess muškarac postaje moderni vojnik s biciklističkim vibracijama. Kaputi s naglašenim detaljima u vidu zanimljivih gumbića, multi zatvarača te muževne moto jakne u crnim tonovima. Vladaju jednostavne boje i monokromatski detalji. Traper jakne se kombiniraju s klasičnim trapericama i jednostavnim majicama ili košuljama te se mogu iznova nositi iz sezone u sezonu.

image008

Komentari