Uspješno obnovljeni dječji domovi u sklopu kampanje ‘Reci DA!’

U humanitarnoj kampanji Reci DA! koju zajednički provode tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska prikupljeno je 166 tisuća kuna za obnovu prva četiri dječja doma od njih 12 koji su uključeni u kampanju. U novu školsku godinu djeca u domovima u Zagrebu, Puli, Osijeku i Splitu ulaze u obnovljen i uljepšan prostor. U drugom valu kampanje Reci DA! obnavljat će se domovi i centri za pružanje usluga u zajednici u Selcu, Vinkovcima i Lipiku

Iznenađenje pa osmijesi i veselje bili su izrazi lica koji su se izmjenjivali na dječjim licima prilikom ulaska u obnovljene i uljepšane prostore domova u Zagrebu, Osijeku, Puli i Splitu. Nakon ljetnog odmora, boravka na moru ili u obiteljima djeca su se u domove vratila s početkom školske godine. Do tada su većim dijelom završili i radovi na preuređenju ili opremanju prostora u sklopu humanitarne kampanje Reci DA! koju su zajednički provele tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska, a u kojoj je ukupno prikupljeno 165.955 kuna za uređenje četiriju domova.

Najveći dio prikupljenog iznosa je usmjeren na obnovu Dječjeg doma Zagreb, Podružnica A.G. Matoš u Zagrebu. Okupljeni na press konferenciji u prostorima Doma mogli su se i sami uvjeriti u obim i zahtjevnost poslova na preuređenju prostora koje je izvršeno u vrlo kratkom roku.

“Humanitarna kampanja Reci DA! otvorila nam je mogućnost preuređenja dijela prostora koji je već dugo na čekanju. Prostor je zadnji put ozbiljnije renoviran prije 30 godina i zaista mu je bila potrebna temeljita obnova. Djevojčice su oduševljene preuređenim sobama i dodatnim prostorom za učenje, a i brojnim drugim sitnicama kojima je prostor uređen. Veliko hvala tvrtkama Procter&Gamble i Lidl Hrvatska koje su toliko truda i dobre volje uložili u provedbu i uljepšavanje dječje svakodnevnice”, izjavila je Jasna Ćurković Kelava, ravnateljica Dječjeg doma Zagreb, u čijem je sastavu i podružnica A.G. Matoš.

Ljepša svakodnevica i ugodnije odrastanje djece bez odgovarajuće roditeljske skrbi cilj su humanitarne kampanje Reci DA! koja se provodi već drugu godinu za redom. Potrebe dječjih domova su različite, te je u suradnji s ravnateljima odlučeno o raspodjeli donacije.

Domovima u Osijeku i Splitu preuređeni su dnevni boravci, a domu u Puli poludnevni boravak za djecu koja nisu smještena u domu.

Preuređenje podružnice Dječjeg doma Zagreb vodio je tim predvođen dizajnericom interijera Mirjanom Mikulec.

Mirjana Mikulec

Drugi dio humanitarne kampanje ‘Reci DA’ u svim trgovinama Lidla započeo je početkom listopada, a kupci se u akciju mogu uključiti kupnjom bilo kojeg proizvoda tvrtke P&G, te na taj način doprinijeti prikupljanju sredstava za uljepšavanje svakodnevice u dječjim domovima u Selcu, Vinkovcima i Lipiku.

U 12 dječjih domova/centara za pružanje usluga u zajednici kojima je osnivač Republika Hrvatska smješteno je 447 djece, a za 431 dijete se pružaju usluge boravka ili organiziranog stanovanja.

Komentari