Poznata lica rado su isprobala limitiranu ljetnu kolekciju prirodnih proizvoda Azena
U galeriji Velvet održana je prezentacija hrvatske prirodne kozmetike Azena. Tom prigodom predstavljena je vizija brenda Azena čija kvaliteta i vrijednost počivaju na nježnosti i ljubavi koju ova obitelj generacijama prikuplja, obrađuje i stvara u želji dobivanja kozmetičkih i ljekovitih proizvoda. Vođeni vizijom djeda Antuna, osnivača Azene, misija do danas je ostala ista – približiti svim ljudima ljekovita svojstva prirode i bilja, te njihovu moć u zacjeljivanju duše i tijela.
Azena proizvodi već 35 godina prisutni su na našem tržištu, a ljubav prema ovim ljekovitim proizvodima danas uz svoju obitelj preuzela je odbojkašica, unuka djeda Antuna, Senna Ušić Jogunica, koja zajedno s obitelji, majkom Snježanom i bratićem Andrejom s istom strašću i entuzijazmom nastavljaju voditi i širiti ovu obiteljsku tradiciju baš na način kako je i prije 35 godina započeo djeda Antun.
Ususret ljetu, na druženju u Velvetu predstavljena je i limitirana kolekcija proizvoda za ljeto, dok su se predstavnici medija i prijatelji Azene pobliže mogli upoznati sa svim drugim proizvodima, njihovoj primjeni, učinkovitosti i djelotvornosti. Azena brend naklonost brojne publike stekao je najviše kroz Azena biljnu mast – ‘kraljicu’ proizvoda Azena koja je već 35 godina njihov najprodavaniji proizvod, no sada njihov asortima obogaćen je brojnim proizvodima poput; masažna ulja, biljni maslac za tijelo, sapuni, balzman za usne, balzami za njegu tijela, balzam za nakon brijanja i depilacije, baby balzam, biljne tinkture, čajevi, balzam nakon tetoviranja i brojni drugi.
U djelotvornost i ljepotu ovih proizvoda jučer su se uvjerile i brojne osobe društvenog života poput: Ivana Roščić, Petra Kurtela, Jelena Rozga, Mara Bratoš, Nera Stipičević, Mia Biondić, Loredana Bahorić, Tihana Harapin Zalepugin, Gordan Giriček…
Komentari