Put Aleksandre Dojčinović od knjige do piste

Modnom revijom u povijesnom prostoru Hrvatskog državnog arhiva, Aleksandra Dojčinović nastavila je tradiciju predstavljanja novih kolekcija u ustanovama od presudne važnosti za nacionalnu kulturu

Fotogeničnost prostora jedne od najznačajnijih zgrada europske secesije pokazao se kao sjajna kulisa za ono što je dizajnerica pripremila za proljeće/ljeto 2017., ponajprije i zbog činjenice da je odlučila izaći iz okvira na koje su ljubitelji njezinog dizajna naviknuli do sada. Nakon što je proljetos svoju prvu samostalnu reviju u Preporodnoj palači Narodnog doma posvetila uspješnim ženama, ova je, sukladno činjenici da je riječ o nekadašnjoj Nacionalnoj sveučilišnoj knjižnici, bila svojevrstan hommage putu do tog uspjeha, pa je i lajtmotiv cijele večeri bila upravo knjiga, odnosno put od knjige do titule ili u Aleksandrinom slučaju, od knjige do piste.

Počelo je koktelom dobrodošlice u hotelu Esplanade, odakle su uzvanici službenim Opel automobilima odlazili na reviju, koja je cijela bila u znaku knjižnice i učenja, pa su tako umjesto na klasičnim stolcima, sjedili u klupama, baš kao nekad na studentskim predavanjima. Ovaj modni događaj nisu propustili: Bojana Gregorić Vejzović, Ecija Ojdanić, Nevena Rendeli Vejzović, Lejla Filipović, Iva Balaban, Ana i Joško Čagalj, Danijela Martinović, Kristina Krepela, Maja Šuput, Marija Borić, Edita Miserić Vrkljan, Antonija Stupar Jurkin, Ana Radišić, Korana Gvozdić, Mirna Maras, Petra Kurtela, Renata Sopek, Sara Renar, Martina Podgorski, Ivana Ergić, Lana Klingor Mihić, Irena Škorić, Neda Makjanić Kunić…

A Lei Lou kolekcija za toplu sezonu bila je ovaj put savršen kontrast povijesnom prostoru u kojem je prikazana, a to znači vrlo moderna, djevojački prpošna, maksimalno ženstvena i odisala je, što do sada nije bio čest slučaj, pritajenim seksepilom, koji je dizajnerica postigla nešto kraćim duljinama haljina, providnim tkaninama ispod kojih se naziralo fino rublje i svilene čarape, ali i užim krojevima koji su istaknuli ono najljepše na ženskom tijelu. Do detalja razrađena kolekcija donijela je i brojne novitete, što se ponajprije očituje u materijalima koje do sada nismo imali prilike vidjeti na hrvatskim pistama, a kamoli povezivati s ljetom, poput komada od metalizirane kože ili čipke bogato ukrašene vezom od baršuna. Zanimljivost je i da su dizajnerici omiljene pastelne nijanse gotovo preglasale neke nove boje, poput narančaste, metalik zelene, srebrne, smeđe, pa čak i crne, no ljubiteljice nježnih tonova, primjerice, sigurno će se zaljubiti u bijelu, odnosno svijetlo plavu mini haljinu od neobrađene svile u bogatim slojevima volana apliciranih na prozračnu tkaninu. Svaka kreacija pojedinačno vrlo je kompleksna i zbog činjenice da je velika pažnja pridavana detaljima, onima od perja, šljokica, ali i 3D aplikacijama u obliku cvijeća ili broševa, osobito na ovratniku, Aleksandra je modele ukrasila maksimalno decentnim nakitom i to onim s potpisom Diamanti Per Tutti, čija je ambasadorica i zaštitno lice. Lei Lou gležnjače su za proljeće i ljeto dobile novo izdanje, otvorene prste ili petu, ali i nove, zagasite nijanse, a predstavljen je i novi model kožnih torbica u različitim veličinama.

Bila je to večer posvećena i Aleksandrinom rodnom gradu u punom smislu riječi, jer je apsolutno sve, od dobrodošlice u jednom od najstarijih gradskih hotela, preko činjenice da je uzvanike sa zvučnika pozdravljao doajen hrvatskog novinarstva Oliver Mlakar, glazbene podloge za koju su se pobrinuli naši poznati glazbenici Hrvoje Rupčić, Danko Krznarić i Drago Lokas, pa do finger fooda koji je bio reinterpretacija starih hrvatskih jela poput štrukli i purice s mlincima, bilo sa zagrebačkim štihom. Paralelno s revijom, na licu mjesta, što je još jedan novitet, snimala se i kampanja za predstavljenu kolekciju, koju potpisuju Romano Decker i Dejan Kutić.

Preporučujemo

Komentari