U Zagrebu otvoren najmoderniji McDonald’s restoran u Hrvatskoj

Dosad najmoderniji McDonald'sov restoran otvoren je u zagrebačkom trgovačkom centru Avenue Mall. U prvom hrvatskom „made for you“ restoranu proizvodi će se pripremati tek nakon narudžbe pa tako omiljeni burger u vaše ruke dolazi još svježije pripremljen

Nakon nedavnog otvorenja restorana u Zadru, u Zagrebu je otvoren 25. McDonald’s restoran u Hrvatskoj, i to najmoderniji u zemlji. Novi restoran otvoren je u trgovačkom centru Avenue Mall, a opremljen je najnovijim tehnologijama koje predstavljaju budućnost ovog svjetski poznatog lanca za posluživanje hrane.

Posebnost u novom restoranu je samoposlužni kiosk na kojemu gost samostalno bira što želi, plati karticom te dobije račun i broj narudžbe. Zatim prati broj narudžbe na monitoru te, naposljetku, na posebnom dijelu pulta, preuzima naručeni proizvod. Samoposlužni kiosk dio je opreme za “made for you” restorane, a McDonald’s ga u iduće tri godine namjerava uvesti i u ostale restorane, nakon što se konvertiraju.

Osim samoposlužnog kioska, u najnovijem „made for you“ restoranu dočekat će vas i novi koncept plaćanja i preuzimanja proizvoda na pultu. Tako ćete na jednome dijelu pulta naručiti i platiti svoj omiljeni proizvod, zatim, kao i kod naručivanja na kiosku, pratiti broj narudžbe na ekranu te preuzeti svoj proizvod na drugom dijelu pulta.

Što za kupce znači ovakva modernizacija usluga? Baš kao što i sam koncept „made for you“ govori, proizvodi koje naručite u ovakvome restoranu pripremat će se tek nakon narudžbe. To znači da će vaš omiljeni burger biti pripremljen samo za vas, čim ga naručite. Tako on u vaše ruke dolazi još svježije pripremljen; salata je još hrskavija, sir se neće rastopiti do kraja, a pecivo je još mekše. Usporedbe radi, u većini postojećih restorana proizvodi se pripremaju unaprijed, uz uvjet da od pripreme do posluživanja proizvoda kupcu smije proći maksimalno 10 minuta.

Također, valja istaknuti kako u novome restoranu kupci neće morati čekati ni sekunde dulje već će proces biti jednako brz kao i dosad, a postojeće vrijeme čekanja s vremenom će se i skraćivati u daljnjem razvoju novog koncepta.

„Novi zagrebački restoran već je 25. u Hrvatskoj, a ta impresivna brojka za nas nosi i odgovornost da svakim novim restoranom još više poboljšavamo iskustvo kupaca. Samoposlužni kiosk dodatno će olakšati proces naručivanja svim našim kupcima, nudeći im istovremeno vrhunski pripremljen proizvod, koji će u ruke kupca doći svježiji nego ikad, u rekordno kratkom vremenu. Dakle, kupci će dobiti još bolji proizvod na koji neće morati čekati ni minute duže nego inače. U tome je bit „made for you“ koncepta – uđete, naručite i istoga trenutka vaš se omiljeni proizvod radi samo za vas“, rekao je Pavel Pavliček, direktor McDonald’sa Hrvatska.

Konceptom „made for you“, McDonald’s je učinio korak prema novim restoranima budućnosti. Međutim, modernizacija neće stati na tome, jer će McDonald’s nastaviti povećavati broj ovakvih restorana, uključujući i kioske, ali i krenuti s aplikacijom za mobilno naručivanje kako bi naručivanje hrane bilo maksimalno pojednostavljeno, a iskustvo kupaca još bolje.

Komentari