4 koraka do lakšeg ustajanja iz kreveta

Donosimo nekoliko savjeta kako jednostavnije započeti dan koji je pred vama

Kada nam ujutro zazvoni budilica, svi se poželimo izležavati barem još pet minuta u krevetu. Jutarnje ustajanje iz kreveta doista nije lako. No, ipak postoje načini da si olakšamo svaki početak dana.

1. MOTIVACIJA

Svako jutro odredite si razlog ustajanja. Bilo to vježbanje, doručak s obitelji ili tuširanje. Neka vam to bude motivacija za dizanje iz kreveta.

2. DOBRA PRIPREMA

Večer prije pripremite sve što vam se potrebno ujutro. Ispeglajte odjeću koju ćete sutradan odjenuti, provjerite jeste li spremili sve stvari u torbu, a ključeve od stana i auta odložite na vidljivo mjesto.

3. UVIJEK U ISTO VRIJEME

Trebali biste svaku večer u isto vrijeme ići spavati. Ukoliko nemate tu naviku, bilo bi dobro da je počnete vježbati. Trebat će vam neko vrijeme da se priviknete, ali poslije će vam biti puno lakše. I ne zaboravite na preporučenih osam sati sna!

4. RECITE “NE” TELEVIZIJI

Preporučujemo da izbjegavate gledanje u televizijske, kompjutorske i mobilne ekrane sat vremena prije spavanja. Izloženost umjetnom svjetlu razbuđuje i smanjuje proizvodnju hormona melatonina, zaduženog za san.

Ovih savjeta pridržavajte se svaki dan. Budete li duže spavali vikendom nego radnim danima, poremetit ćete svoj unutrašnji sat pa ćete niti još umorniji.

Preporučujemo

Komentari