Veličanstvena proslava kreativnog stvaralaštva Matije Vuice

Dizajnerica Matija Vuica veličanstvenom je revijom proslavila 35 godina svog kreativnog stvaralaštva

Već sama najava da će renomirana hrvatska dizajnerica Matija Vuica svojih 35 godina karijere i stvaranja proslaviti u Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu, u sklopu Cro-a-Portera bila je odlična pozivnica i nesvakidašnja prilika da moda i kultura dobiju jednu novu dimenziju. A upravo tako bilo je 3. svibnja, malo iza 18 sati kada se lobi Hrvatskog narodnog kazališta do posljednjeg centimetra ispunio poznatim licima u svečanim toaletama, mnogim zaljubljenicima u modu koji su s nestrpljenjem čekali početak modne večeri, sluteći da će prisustvovati jednom posebnom događanju.

Matija Vuica

Uzbuđenje se osjećalo u svakom pokretu, pogledu, prostor je bio u potpunosti ispunjen pozitivnom energijom, a Matija Vuica je i prije same revije dokazala svoju veličinu privukavši više poznatih ‘kolega’ no bilo koje drugo događanje u gradu. Nakon kratkog uvoda Nenada Korkuta, goste je dočekalo iznenađenje u vidu izložbe haljina na poznatim hrvatskim glumicama, ali tek se očekivao vrhunac večeri koji će se pretvoriti u teško dostižan modni spektakl.

Unatoč velikim očekivanjima, uzvanici su doslovce ostali bez daha, a Matija Vuica je pokazala da i nakon 35 godina još uvijek stvara s jednakim žarom, jednostavno prenoseći svoju modnu ideje, pomičući shvaćanje i poimanje modnog izričaja. Veličanstven prostor Hrvatskog narodnog kazališta, ali i cvjetne instalacije na glavama modela, koje je izradio artist Željko Harminčar, bile su odličan dodatak modnom događaju o kojem će se još dugo pričati i koji će donijeti revoluciju u poimanju mode.

Kada se očekivao kraj revije, tek tada je uslijedo zaplet, jer se modna revija spojila s baletnom predstavom pred očima publike bez jasne granice gdje prestaje moda, a počinje umjetnost. Spajajući dvije cjeline u jednu čarobnu sliku savršenstva. Tri jasno podjeljene cjeline, anđeoski raj u bijelom, okultni svijet podzemlja, te futurizam u boji kože, osjetile su u svakom segmetu. Od predivnih toaleta Matije Vuice, do sjajno iskorištene scenografije Ivana Kirinčiča za balet Ana Karenjina, čiji je minimalizam ostavio dojam raskoši i na koncu odlične glazbe Jurice Popovića rađene za ova tri čina modne predstave.

 

Komentari