Dizajnerica Matija Vuica veličanstvenom je revijom proslavila 35 godina svog kreativnog stvaralaštva
Već sama najava da će renomirana hrvatska dizajnerica Matija Vuica svojih 35 godina karijere i stvaranja proslaviti u Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu, u sklopu Cro-a-Portera bila je odlična pozivnica i nesvakidašnja prilika da moda i kultura dobiju jednu novu dimenziju. A upravo tako bilo je 3. svibnja, malo iza 18 sati kada se lobi Hrvatskog narodnog kazališta do posljednjeg centimetra ispunio poznatim licima u svečanim toaletama, mnogim zaljubljenicima u modu koji su s nestrpljenjem čekali početak modne večeri, sluteći da će prisustvovati jednom posebnom događanju.
Uzbuđenje se osjećalo u svakom pokretu, pogledu, prostor je bio u potpunosti ispunjen pozitivnom energijom, a Matija Vuica je i prije same revije dokazala svoju veličinu privukavši više poznatih ‘kolega’ no bilo koje drugo događanje u gradu. Nakon kratkog uvoda Nenada Korkuta, goste je dočekalo iznenađenje u vidu izložbe haljina na poznatim hrvatskim glumicama, ali tek se očekivao vrhunac večeri koji će se pretvoriti u teško dostižan modni spektakl.
Unatoč velikim očekivanjima, uzvanici su doslovce ostali bez daha, a Matija Vuica je pokazala da i nakon 35 godina još uvijek stvara s jednakim žarom, jednostavno prenoseći svoju modnu ideje, pomičući shvaćanje i poimanje modnog izričaja. Veličanstven prostor Hrvatskog narodnog kazališta, ali i cvjetne instalacije na glavama modela, koje je izradio artist Željko Harminčar, bile su odličan dodatak modnom događaju o kojem će se još dugo pričati i koji će donijeti revoluciju u poimanju mode.
Kada se očekivao kraj revije, tek tada je uslijedo zaplet, jer se modna revija spojila s baletnom predstavom pred očima publike bez jasne granice gdje prestaje moda, a počinje umjetnost. Spajajući dvije cjeline u jednu čarobnu sliku savršenstva. Tri jasno podjeljene cjeline, anđeoski raj u bijelom, okultni svijet podzemlja, te futurizam u boji kože, osjetile su u svakom segmetu. Od predivnih toaleta Matije Vuice, do sjajno iskorištene scenografije Ivana Kirinčiča za balet Ana Karenjina, čiji je minimalizam ostavio dojam raskoši i na koncu odlične glazbe Jurice Popovića rađene za ova tri čina modne predstave.
Komentari