Glumica Judita Franković zaštitno je lice nove kampanje za kolekciju jesen/zima 15/16, prikazane u ožujku na Fashion.hr-u pod pokroviteljstvom Ghetaldus optike
“Zaljubila sam se u kolekciju na prvi pogled. Svaki komad već ima divnu osobnost, a u kontekstu filma noir dobivaju posebnu čar. Za mene kao glumicu kostim je važan dio u stvaranju lika, a zaplivati u noirovskim vodama noseći eNVy room i raditi sa sjajnom ekipom značilo je stvoriti zanimljive karaktere”, izjavila je Judita Franković, zvijezda nove kampanje koja je i ovoga puta prikazana u formi editorijala koji priča priču.
Upravo takav format kampanje modnu kuću eNVy room čini posebnom i prepoznatljivom.
“Za inspiraciju kampanje poslužila je detektivska priča filma noir”, prokomentirao je stalni suradnik kuće eNVy room, fotograf Šime Eškinja.
“Kada govorimo o odabiru lica za kampanju, tematika inspiracije logično nas je usmjerila na odabir glavnih aktera unutar glumačkog miljea. Judita Franković utjelovljuje dvije ličnosti koje su suprostavljene u iskonskoj suprotnosti dobra i zla, dok Luka Dragić i Petar Atanasoski tumače likove detektiva i njegova policijskog pomoćnika”, rekli su nam Vjeko Franetović i Nikica Ivančević iz eNVy rooma.
Mladom glumcu Petru Atanasoskom zanimljiva je bila razlika angažmana na kazališnim daskama i fotografiji “budući da gluma, kako bi stvorila priču, zahtjeva proces i atmosferu dok fotografija od vas traži jedan trenutak u kojem će se dogoditi priča!”
“Na snimanju smo se odlično zabavili. Jako mi je drago što sam sudjelovao, a posebno zbog Judite. S njom i u nabujalu rijeku”, naglasio je Luka Dragić.
Komentari