Već 26 godina, Karla trgovine svojim kupcima u Splitu, Zagrebu, Rijeci, Zadru i Dubrovniku donose odabrane modele novih kolekcija najpoznatijih svjetskih dizajnera obuće i modnih dodataka. Ove godine Karla daje hommage gradovima i ženama čije znamenitosti i stil voli, cijeni i tako dobro poznaje, te u obliku razglednica šalje modne pozdrave s odabranim elementima jesenske kolekcije
Razglednice su sve više zaboravljen način javljanja uslijed potpune digitalizacije suvremenog društva, gdje skoro dvadeset i četiri satna dostupnost istiskuje ovaj romantični znak pažnje i sjećanja.
Igrajući se s prepoznatljivim znamenitostima gradova u kojim se nalaze Karla trgovine – Split, Zagreb, Rijeka, Zadar i Dubrovnik – uz lagano koketiranje s klišejima, a predstavljajući najvažnije trendove obuće i modnih dodataka, Karla kreativni tim osmislio je novu kampanju kroz moderno koncipiranu razglednicu, koja je po svim svojim postulatima u potpunosti modno aktualna za sezonu jesen/zimu 2016.
Ilustratorica Laura Bosazzi, kreativni direktor Borut Mihalić, te fotograf i set dizajner Mladen Šarić osim što vrsno poznaju modu i dizajn, razumiju, cijene i dive se svakoj Karla ženi, od Splita do Zagreba, od Rijeke do Dubrovnika što je prepoznatljivo u svakoj od razglednica iz nove kampanje:
Split je bio polazišna točka i grad u kojem je Karla priča i započela. Njegova razglednica posveta je smjelom stilu punom šarenila i senzualnosti pa čak i onda kada se pije Pipi na guc. Kako zabljesnuti na Rivi ovdje je najveći modni imperativ.
Zagreb, kao grad koji sve manje spava i sve se više uređuje, traži neku funkcionalniju obuću ravnijih potplata, kao i praktične torbe.
Posveta Rijeci dolazi kroz njezin nonkonformizam izražen u glazbi koji se očituje i u smjelijim modnim skladanjima. Ultramoderne platforme i otkačena mala torbica, i spremni ste za rock’n’roll koncert.
Zadrom, kojeg odlikuje jedan od najboljih spojeva stare i suvremene arhitekture, poželjet ćete prošetati u najtraženijim bordo tonovima ove sezone.
Dubrovniku, opasanom svojim zidinama, koji privlači milijune turista i slovi za naš najpoznatiji turistički biser, pristaje „high society“ epitet, uz sliku zabave na visokoj nozi, tj. peti. Pogled na vizure grada, jahta usidrena u luci, u ruci cocktail, i la vita e bella.
Kako svaki grad ima svoje obilježje koje ga čini jedinstvenim, Karla kreativni tim za kampanju je pomno odabrao modele iz nove kolekcije koji odišu elegancijom i upečatljivim detaljima jedinstvenim za ženu iz tog grada. Najnoviji jesenski modeli obuće i modnih dodataka poznatih svjetskih brendova, poput L.K. Bennett, Loriblu, Furla, Marc Jacobs, Coccinelle i N21 samo su neki u kojima će žene diljem Hrvatske oduševiti svojim stilom.
Komentari