Karla prodavaonice predstavljaju kampanju za proljeće - ljeto 2016. sofisticiranog naziva 'Soba s pogledom'
Kroz tri teme ‘Metalic’, ‘Mariner’ i ‘Crveni spektar’ predstavljeni su ključni komadi obuće i modnih dodataka iz kolekcija koji čine samo dio ponude Karla prodavaonica. Elegantna, urbana, chic ili ležerna, zaljubljenice u modu jako dobro znaju da niti jedna kombinacija nije potpuna bez pravih cipela i torbe. Nova Karlina kampanja ‘Soba s pogledom’, koju potpisuju dugogodišnji suradnici brenda, Borut Mihalić i fotograf Mladen Šarić, uvodi nas u prestižni svijet obuće i modnih dodataka poznatih svjetskih brendova.
‘Metalic’ je iznimno jaka modna priča ove sezone. Pete su prije svega ‘chunky’, dok su torbice minimalističke. Sandale, cipele i torbice u metalic nijansama koje se protežu od zlatne preko srebrne do brončane, daju dodatni naglasak modnim detaljima čineći ih statement komadima. Plava boja apsolutni je trend ove sezone, stoga je druga tema posvećena ‘Mariner’ odnosu gdje se uz bijelu i plavu provlači i nešto crne i zlatne. Cipele su prilagođene dugim šetnjama pri visokim temperaturama te su funkcionalno dodatni naglasak modnim detaljima čineći ih statement komadima.
Plava boja apsolutni je trend ove sezone, stoga je druga tema posvećena ‘Mariner’ odnosu gdje se uz bijelu i plavu provlači i nešto crne i zlatne. Cipele su prilagođene dugim šetnjama pri visokim temperaturama te su funkcionalno riješene s različitim ‘dekolteima’ koji smjelo pokazuju žensko stopalo, a za one stidljive – dekolte je presvučen mrežicom.
Treća tema donosi šarenilo proljeća u svoj njegovoj ljepoti te predstavlja proslavu ljepote boja crvenog spektra. Budite smjeli i upustite se u avanturu kombiniranjem roze, narančaste i crvene boje i kreirajte vlastitu jedinstvenu modnu priču. Uz jedan šareni dodatak, koji je inspiriran faunom džungle, u trenu ćete postati amazonka na vrućem gradskom asfaltu.
S proljećem koje nam je zakucalo na vrata itekako se veselimo trendovima ove modne sezone, a uz nove i zavodljive kolekcije luksuzne obuće i modnih dodataka Karlinih dugogodišnjih partnera kao što su Loriblu, Karl Lagerfeld, Pas de rouge, Abro, Fabi, Coccinelle, Furla, Piero Guidi, Marc by Marc Jacobs, Twin Set, See by Chloe, GianCarlo Paoli, Tosca Blu, Menbur… nećete proći nezapaženo.
Vlastite kombinacije inspirirane Karlinom ‘Sobom s pogledom’ možete pronaći u jednoj od Karla prodavaonica u Zagrebu, Splitu, Zadru, Dubrovniku i Rijeci ili posjetite web shop na adresi: www.karla.hr.
Komentari