Proljetni trendovi s potpisom Aleksandre Dojčinović

Dizajnerica predstavlja novu kampanju koja predstavlja snažnu proljetnu ženstvenost na nov način

Već je modna revija dizajnerice Aleksandre Dojčinović jesenas najavila da će proljeće brenda pomaknuti granice u svakom smislu, a aktualna kampanja koja prati hvaljenu kolekciju i koja će sjajno zaokružiti cjelokupnu priču samo je potvrda uloženog truda.

LEILOU

Novost je i scenografija seta, kojom ovaj put dominiraju ogledala, rekvizit poprilično zahtjevan za fotografiranje, ali koji u pravim rukama u konačnici daje onaj ‘wow’ efekt, kojeg svi tako često priželjkujemo. U tom moru odraza, zahvaljujući 3D iluziji svaka se scena prividno dupla, što promatračima omogućava da priču dožive iz svih kuteva, a Lei Lou kreacije na ovaj način dodatno dobivaju na raskoši, što je klasičnim i plošnim fotografiranjem često teško postići.

LEILOU

Kolekcija, koja je već u prodaji u Lei Lou trgovinama u Zagrebu, Splitu i Stuttgartu najzrelija je Aleksandrina do sada. Taj pomak uz stalni tim suradnika smjelo prati i fotografski duo Decker&Kutić, a kao zaštitna lica dva mlada domaća modela s  inozemnom karijerom, Sara Sorić i Anamarija Crnoja.

LEILOU

“Ovom kampanjom nastavljam istraživati sve moguće pravce svog brenda, iskušavam na taj način i neke vlastite granice i svakim novim korakom nastojim letvicu, kako u kreativnom dijelu, tako i u samom poslovanju brenda, dignuti malo više, pa je onda idući put preskočiti i tako iznova. Iako su iza mene godine rada, još uvijek čvrsto vjerujem da moje najbolje priče tek trebam ispričati “, govori dizajnerica koja ovom kampanjom za aktualnu sezonu na najljepši mogući način najavljuje veliku samostalnu reviju za jesen/zimu sredinom travnja, koju također u cjelosti po prvi put radi u vlastitoj produkciji.

LEILOU

Najnovijom kampanjom Dojčinović slavi povratak u doba ženstvenosti, ali ta romantika ovaj put nipošto nije sladunjava, ni u krojevima niti u dezenima, već je, naprotiv, pročišćena od svih viškova, pomalo klasična, s materijalima kojima nije potrebna suvišna obrada, jer su već sami po sebi dovoljno upečatljivi i posebni.

LEILOU

Raskošnom čipkom u ‘colour blockingu’, volanima i mašnama na pravim mjestima, bogatim cvjetnim uzorcima i drugim laganim i prozračnim materijalima dizajnerica je kolekciji dala u proljeće toliko potrebnu vedrinu, pri čemu je klasičarkama na izbor ostavila neke divne komade u pastelnim nijansama, dok će one druge rado posegnuti za fluorescentnim tonovima, kojih u kolekciji ne manjka.

 

Komentari