Kreacije dizajnerice Đurđice Vorkapić oduvijek su sinonim za hrabru i odlučnu ženu, a uvijek vjerna svojem izričaju i čvrsto iza svojih modnih postulata još jednom donosi kolekciju pritom veličajući ljepotu ukalupljenu do savršenstva. Ovom kolekcijom dizajnerica Hippy Gardena u prvi plan stavlja romantiku, ženstvenost i senzualnost
Danas kad su kulturne razlike više od puke egzotike suvremena moda Hippy Gardena bez obuzdavanja na vrlo tradicionalan način prikazuje kolekciju ‘Simply Woman’. Kolekcija obiluje dugim haljinama izrađenim od materijala koji iz ženske siluete izvlači ono najljepše, a lepršave resice i čipka u pastelnim bojama pudera i zemljanim tonovima upotpunjuju doživljaj decentne elegancije. Kreacije odlikuju nježni i smireni, ali upadljivi detalji, a sve zajedno ocrtava snažan rukopis i razrađenost do zadnjeg detalja. Povodom prikazivanja nove kolekcije snimljena je i kampanja koja predstavlja samo jedan segment iste.
Kampanja je snimana na pitoresknim lokacijama općine Krašić koje su poslužile kao idealno romantično okruženje, dok je crkva Svetog Mihovila i Ane pridonijela dramatičnosti cijele kolekcije. Snimljena kampanja je rezultat fascinacije društvenim fenomenom identiteta, njegove korelacije nezaobilaznom tradicijom na koju se nadovezuje suvremena modna, vrlo privlačna estetika romantizma. Uvod je to u priču koju nam je za nadolazeću sezonu priredio Hippy Garden, a koja će se nastaviti na velikoj reviji zakazanoj u petak, 13.svibnja.
Revija će biti održana u remek-djelu moderne arhitekture, Francuskom paviljonu, koji je rad slavnih Roberta Camelota i Jacquesa & Paula Herbéa. Paviljon je izgrađen 1937., a obnovljen 2014. godine prema projektu Alana Brauna. Romantičan i po mnogim stvarima jedinstven idealno je mjesto kojim mogu prošetati bezvremenske haljine Hippy Gardena. Uzvanici će imati priliku uživati u tridesetak modela, podijeljenih u dvije kategorije – vjenčanice i elegantne haljine. Prva u potpunosti priziva nježne i snene emocije, fluidna je i meka, dok druga sa svojim izrazito ženstvenim krojevima i decentnim uzorcima plijeni pažnju time što je istovremeno razigrana i luksuzna.
Najavljena revija ovog će puta imati i poseban element iznenađenja. Uzvanici će osim uživanja u prekrasnim modelima prisustvovati i ekskluzivnoj prezentaciji projekta osmišljenog pod paskom kreativne Đurđice Vorkapić.
Zaštitno lice kampanje: Lucija Slivar
Hair: Frizerski studio Evelin
Make up: Nina Gega
Komentari