ALDUK BRIDAL linija vjenčanica od 2013. oduševljava ženstvenim i bezvremensko lijepim vjenčanicama, ali jednako tako i prekrasnim fotografijama koje prate svaku kolekciju
Nova bridal kolekcija donosi vjenčanice za sezonu proljeće/ljeto 2016., a fotografije koje ju prate potpuni su estetski zaokret od dosadašnjih modnih kampanja s ALDUK potpisom. Čiste, pomalo futurističke, no jednostavno lijepe i maksimalno upečatljive fotografije naglasak stavljaju upravo na ALDUK vjenčanice i ruše stereotipe o tome kako bi bridal kampanje trebale izgledati.
“Kada na putu stvaranja naiđete na intrigantnu kreativnu energiju poput Alduka, potreban je tek djelić sekunde da se snaga njegove intimne ideje pretvori u inspiraciju koja oslobađa vizije. Fina kompleksnost slojeva tila, mekanih tekstura čipke i minucioznog veza, animirani gracioznim pokretima modela, razvili su profinjeni, imaginarni dijalog oko kojeg je izgrađena 3D scenografija. Na taj je način stvoren krhki, apstraktni mise-en-scene koji evocira dizajnerov lajtmotiv – dekor dalekog istoka uhvaćen u fotografskom eksperimentu modernih, a opet poetično dramatičnih okvira za Aldukov minimalistički couture”, izjavili su Decker+Kutić.
Na svakoj od osam fotografija jasno su vidljivi prekrasni materijali, posvećenost detaljima i minuciozna izrada ručno i po mjeri izrađivanih vjenčanica.
“Želio sam kampanju koja će na neočekivan i poseban način predstaviti nove vjenčanice. Minimalizam i Japan osnovna su ideja koju je fotografski dvojac Decker+Kutić reinterpretirao na svoj originalan i moderan način koji svakako ruši barijere u smislu modne fotografije. Vjerujem da će ova kampanja izazvati divne reakcije i da će nova ljepota ALDUK BRIDAL linije doći do punog izražaja”, kaže dizajner Ivan Alduk.
Mlada Ivona Bevanda iz Model agencije ponovno blista kao zaštitno lice ove priče. Mihaela Dodić kreirala je make-up, a Ksenija Martinović Krpan za Keune Akademiju napravila modernu i gejšama inspiriranu frizuru.
Komentari