Partnerska suradnja glazbe i mode rezultirala novom preppy kolekcijom inspiriranom baseballom
Kao rezultat suradnje ova dva globalna brenda nastala je kolekcija koja predstavlja sveobuhvatni američki preppy stil sa suvremenim stavom i prepoznatljivom baseball tematikom. Kao inspiracija poslužila je prepoznatljiva Reebok Classic baseball baština, koja uključuje jakne, majice, kratke hlače te tenisice za muškarce i žene.
Inspirirani uniformama baseball timova, poput Brooklyn Dodgers-a, Reebok Classic i Maison Kitsuné, kreirali su upečatljivu kolekciju koja se sastoji od niza sportskih, nenametljivo dizajniranih, ali sofisticiranih modnih komada.
Retro paleta boja obuhvaća prljavo bijelu, intenzivnu narančastu te tamno plavu, a tradicionalni Reebok elementi kombiniraju se s detaljima od antilop kože. Logo lisice, prepoznatljiv element Maison Kitsuné brenda, savršeno se uklopio u ovu modnu priču. Kolekcija donosi opuštene majice, majice dugih rukava sa specifičnim rezom oko vrata, kratke hlače te tradicionalne sportske jakne školskog stila.




Više o MAISON KITSUNÉ
Brend je zamišljen kao spoj glazbe, mode i dizajna, a samu su zamisao u stvarnost pretvorili Gildas Loaëc i Masaya Kuroki – suosnivač i kreativni direktor. Iz sezone u sezonu, otkrivaju suvremenu viziju mode pod utjecajem Pariza i Tokija. Maison Kitsuné kupci prepoznaju ovu savršenu ravnotežu između tradicije i suvremenosti, udobnosti i jednostavnosti, mode i tradicije. U svega 12 godina od nastanka, ovaj brend ima veliki međunarodni utjecaj s više od 300 prodajnih mjesta diljem svijeta.
Komentari