Darove za Valentinovo kupujemo u zadnji tren

Neovisno o tome je li riječ o maloj romantičnoj gesti ili ekstravagantnom iznenađenju za bolju polovicu, čini se da potrošači diljem svijeta troše više za Dan zaljubljenih nego ikad prije

Na temelju analize transakcija kreditnim, debitnim i prepaid karticama tijekom trogodišnjeg razdoblja, jedna od najpoznatijih kartičarskih kuća otkrila je kako je sentimentalna potrošnja od 2014. do 2016. na globalnoj razini narasla za 49%.
Iako se većina darova i dalje kupuje u fizičkim trgovinama, broj online transakcija je od Valentinova 2014. do istog dana 2016. porastao za 37%.
Darovi za Valentinovo najčešće se kupuju u zadnji tren, a kada je riječ o samim poklonima, prodaja cvijeća tijekom protekle tri godine stagnira te se čini da izlazak postaje sve češći način izražavanja ljubavi.
Kad je riječ o regionalnim trendovima, u Europi najveći dio potrošnje u razdoblju oko Dana zaljubljenih odnosi se na hotele i motele (35%) uz porast od 50% u tri godine.

Ipak, najveći rast doživjeli su restorani – u tri godine potrošnja je porasla za 67%. Naposljetku, upravo su Europljani među predvodnicima kad je riječ o trendu kupnje darova na internetu – 19% potrošnje u ovom razdoblju odnosi se na e-trgovine.

 

Komentari