'Zeleni' način života je na cijeni, ali ne samo u prehrambenom sektoru nego i kad je u pitanju kreativno izražavanje. Iako Hrvatska još uvijek kaska za drugim europskim zemljama, sve je više primjera koji potvrđuju da itekako razmišljamo ‘eko’
Zeleni način života je u trendu, posebno kad su u pitanju prehrambeni proizvodi, što potvrđuje i podatak da udio organske hrane na tržištu Europske unije svake godine raste i proizvođačima donosi sve veću zaradu. I mali poduzetnici koji promišljaju o tome kako sami uzeti sudbinu u svoje ruke, pa, primjerice, pokrenuti neki vlastiti posao, svjesni su da se cijeni sve što ima zajednički nazivnik
‘bio’ ili ‘eko’. Iako Hrvatska još uvijek kaska za drugim europskim zemljama, stvari se definitivno mijenjaju – ljudi su svjesni toga da zeleni način života znači kvalitetniju i zdraviju svakodnevicu.
Trend održivog dizajna
Cirkularna ili kružna ekonomija novi je, revolucionarni koncept ekonomije 21. stoljeća, koncept koji u cijelosti odgovara na globalnu krizu okoliša i klimatske promjene. Cirkularna ekonomija nije samo
usavršeni koncept integriranog ili cjelovitog sustava gospodarenja otpadom, nego je revolucionarno drukčiji pristup ukupnim gospodarskim procesima. Ona donosi ideju kvalitete i dugotrajne vrijednosti proizvoda stvorenih kroz kreativne ideje, o čemu svjedoče i naše priče. Posebnu važnost u kontekstu zelenog načina života ima i tzv. trend održivog dizajna (‘slow fashion’), pa se tako, kad je odjeća u pitanju, posebno cijeni kvaliteta materijala i njegova izrada prema ekološkim standardima.
Također, važan faktor je i taj da u pogonu proizvođača ne rade djeca, koja, nažalost, u siromašnim zemljama često obavljaju takve poslove.
Komentari