Nakon niza uspjeha u 2015. godini, hrvatsko-slovenski startup Bellabeat dobio je još jedno svjetsko priznanje. Suosnivačica Bellabeata, Urška Sršen uvrštena je na Forbesovu listu najuspješnijih ljudi u Europi mlađih od 30 godina
Od same najave njihovih proizvoda u rujnu 2014. pa sve do danas, Bellabeat je postigao ono što je malo kojem startupu njihove veličine pošlo za rukom. Uspon je započeo prije točno godinu dana kada su na najvećem svjetskom sajmu elektronike CES-u u Las Vegasu najavili svoje proizvode inspirirane prirodnim materijalima.
Njihov pametni nakit za žene, LEAF, čija je prodaja započela u svibnju 2015. godine prodan je u više od 180 tisuća primjeraka. LEAF je uređaj dizajniran za praćenje ženskog zdravlja koji uz pomoć aplikacije daje uvid u aktivnost, san i menstrualni ciklus, nudeći vježbe i rješenja za postizanje fizičke i mentalne stabilnosti.
Tim od svega dvadesetak mladih ljudi u godinu je dana narastao na 85 članova u uredima u Zagrebu, San Franciscu (SAD) i Dongguanu (Kina). Ono što je ključno jest da je riječ o mladim ljudima, uglavnom iz Hrvatske i Slovenije, koji iz dana u dan dokazuju da je njihov rad i talent dostojan svjetskih razmjera.
Osim što je u lipnju proglašen najboljim europskim startupom u kategoriji zdravlja, Bellabeat se s LEAFom probio i na modno tržište. Najpoznatija svjetska modna blogerica Chiara Ferragni samo je jedna od korisnica koju je privukla jednostavnost i elegancija Bellabeatovog pametnog nakita.
“Mislim da je limitiranje samih sebe najlošija stvar koju možemo učiniti. Nije važno ako ste liječnik, kipar ili programer. Zajedno možemo izgraditi velike stvari. Tehnologija se ne razvija sama od sebe već iz različitih područja rada”, kaže Urška Sršen, 26-godišnja kiparica i suosnivačica Bellabeata.
Forbes je po prvi puta sastavio svoju poznatu listu ’30 under 30′ na području Europe, a Sršen se na listi posvećenoj tehnologiji našla na prvom mjestu.
“Iznimno sam počašćena što sam se našla na ovoj listi. Za mene je to priznanje cijelom Bellabeat teamu kojeg gradimo već nekoliko godina. Krenuli smo od ničega, iz dvije male zemlje Europe, ali ovo je dokaz da je uz puno rada i ljubavi prema tome što radimo, sve moguće”, izjavila je Sršen te zaključila kako je glavni cilj Bellabeata omogućiti svim ženama da što lakše brinu o vlastitom zdravlju!
“Zdravlje je za nas najvažnija stvar, u tom ćemo smjeru uvijek ići i u tom smjeru razvijamo nove proizvode. Plan nam je udvostručiti broj zaposlenika, raditi na novim projektima i suradnjama te usavršavati postojeće”.
Komentari