Kraljice regionalnog couturea, Martina Čičko Karapetrić, Morana Saračević, predstavljaju novu kampanju za aktualnu kolekciju Precious koju su premijerno predstavile na nedavno održanoj salonskoj reviji u Hrvatskom institutu za povijest u sklopu Storybook salona
Već dobro poznata imena hrvatske modne scene Martina Čičko Karapetrić i Morana Saračević koje se kriju iza brenda Boudoir predstavljaju kampanju za aktualnu kolekciju Precious.
Boudoir haljine kao i uvijek, nisu niti potpuno klasične, niti sasvim suvremene, to je uvijek elegantan balans između starog i novog, lijepog i neobičnog, realizma i fantazije. Kolekcija se pripremala gotovo četiri mjeseca, a sadrži 20 couture kreacija na kojima se nalazi više od 6000 ručno našivenih latica. Osim toga, po prvi put nakon dugo vremena, Boudoir predstavlja veliki broj dugih, elegantnih, večernjih haljina. Baš svi modeli u kolekciji izrađeni od dragocijenih starinskih čipki, miljea i tabletića, koji se slažu u jednu neobično lijepu slagalicu, skupocijen i vrijedan vitrail od kojeg su sačinjene Precious haljine.
“Inspiracija dolazi sama po sebi i zapravo je nepredvidljiva. Svaka nova kolekcija počinje kreiranjem prve haljine. Upravo ta prva haljina postaje temelj po kojemu nadograđujemo cijelu kolekciju, zadaje se tema, boje i materijali. Kroz čisti eksperiment i slaganje aplikacija koje podsjeća na igru tetris, došle smo do efektne baze za cijelu kolekciju. Slaganjem različitih tabletića i aplikacija stvorile smo nove teksture i uzorke kakve ne bismo dobile koristeći klasičnu čipku. Naravno, kako izrada kolekcije napreduje, događaju se novi momenti i zapravo u pravilu, oni modeli nastali na kraju kreiranja budu uvijek najbolji, jer ideja je u međuvremenu sazrela do kraja.
“Za kolekciju nam je trebalo oko četiri mjeseca rada na dvadesetak haljina. To je jako puno vremena jer nam za jednu haljinu treba minimalno tjedan dana. Sve je ručno šivano i možemo zaista govoriti o jednom pravom coutureu. Prvi put u paleti, u kolekciji imamo hladne tonove sive koje smo kombinirali za bež elementima. Kolekcija sadrži mnogo dugih haljina mat tekstura, pretapanje i slojevitost boja i materijala, aplicirano cvijeće i latice koje daju jednu razigranu formu i volumen haljinama. Koristili smo jednu izvanrednu manipulaciju materijalima gdje prosječan kupac ne može shvatiti je li to takav materijal ili smo ga mi upravo tako iskreirale”, izjavile su dizajnerice.
Kao i sve kampanje do sada i ovu potpisuje fotograf Mladen Šarić, koji sve što radi pretvori u pravu modnu bajku, stoga ne čudi dugogodišnja suradnja s ovim fotografskim genijalcem. Za ovo snimanje specijalno izgrađen je zahtjevan set po zamisli fotografa koji je bio smješten u šumi, gdje se i održalo snimanje.
Neobičan make up potpisuje vizažist Saša Joković, kosu je stilizirala i uredila Milena Maršić iz salona Glamour. Modeli su Larisa, Arijana i Karmen iz agencije Colors Model Management.
Foto: Mladen Šarić
Komentari