‘Lola tees’, brend za žene s čvrstim stavom

Slova i poruke snažan su grafički element koji je osvojio modne kolekcije. Nisu im mogli odoljeti ni renomirani modni dizajneri, kao i naše sugovornice Jelena Džolić i Helena Bilić, koje s brendom ‘Lola tees’ osvajaju žene koje imaju stav i žele ga izraziti noseći majice s natpisom

Kada ne znate što obući za izlazak u grad ili posao, nabacite običnu majicu s printom i bit ćete trendi. Savjetuju to brojni poznati svjetski dizajneri koji su trend odjevnih komada ‘koji govore’ ponovno vratili u epicentar mode. Iako ga neki smatraju rezerviranim za mlađe naraštaje, zapravo ga obožavaju svi, neovisno o dobi, profesiji i stilu odijevanja. Njegova je glavna karakteristika ta da se savršeno uklapa u sportski, casual dnevni ili večernji look, čak i ako je prisutan ‘samo’ na modnim dodacima. Jedan od ključnih trenutaka koji je printove digao na modni tron svakako je prošlogodišnja proljetno-ljetna kolekcija Alexandera Wanga, čiji su se modeli na pisti njujorškog tjedna mode pojavili noseći majice s natpisom ‘Parental advisory’ (‘Savjet za roditelje’, op. p.) pa je to pokrenulo lavinu natjecanja među dizajnerima oko toga čije će ‘poruke’ biti upečatljivije, provokativnije, otkačenije… Za razliku od stranih riječi, koje su univerzalne i većini razumljive, posebno efektno ipak zvuče riječi i fraze na našem materinskom jeziku. Jer tko može natpis ‘Malo sutra’, ‘Evo, sve trčim’, ‘Uvik kontra’, ‘Daj, okreni taj ringišpil u mojoj glavi’ ili pak ‘Mangup’ razumjeti bolje od nas koji ih upotrebljavamo u svakodnevnoj komunikaciji?

Univerzalni jezik koji svi razumiju

To najbolje znaju dvije prijateljice iz Ljubuškog – Jelena Džolić i Helena Bilić, čije ‘lole’, kako popularno nazivaju majice ‘Lola tees’, obožavaju brojne modne trendseterice – mahom žene s čvrstim stavom koji se ne libe iskazati!

A da suštinski ‘problem’ svake žene – onaj da nema ništa za obuci – može biti pokretac kreativnosti i poslovnog uspjeha, dokazuju upravo ove dvije simpaticne i lijepe mlade žene. ‘Na ideju o dizajniranju majica došle smo još tijekom studentskih dana. Tada u ponudi nismo mogle pronaci takve odjevne predmete, a i smatramo ih komadom odjece koji se najlakše kombinira i prilagoava različitim stilovima. Poslije smo krenule s proizvodnjom suknji i haljina, ali majice i dalje ostaju ono na što se koncentriramo kao prioritet naše ponude’, kažu Jelena i Helena.

Lola

Najugodniji materijali

Ove ekonomistice po struci tek su nakon realizacije nekih prioritetnih životnih planova i rada u menadžmentu nekoliko tvrtki na području regije odlucile svoju kreativnost staviti u prvi plan. ‘Naši tadašnji poslovi nisu nam dopuštali toliko kreativnog izražavanja za kojim smo osjećale potrebu te smo odlučile pokrenuti ovaj brend, većim dijelom iz zabave i gušta. Tada nismo mogle ni sanjati da
će nam jednoga dana to postati pravi posao’, kažu naše sugovornice. Za dizajniranje i izradu određenog modela majice treba im nekoliko dana. Uglavnom koriste pamuk ili materijale s visokim udjelom pamuka, jer ga smatraju najugodnijim i najzahvalnijim materijalom. ‘U razvoju ideja smo uvijek zajedno, naravno tu ima puno kompromisa, jer se ukusi razlikuju. Zatim osluškujemo reakcije tržišta i po tim putokazima idemo dalje. U našem poslovanju i komunikaciji s tržištem često ispunjavamo želje kupaca. Što se tiče naših odabira, inspiraciju pronalazimo svugdje – u glazbi,  lmovima i nekim lokalnim frazama, a puno ovisi o raspoloženju i trenutku. Najbitnije je ne forsirati inspiraciju i kreativnost, jer se ona tada najviše i ubije’, kažu.

Lola

Statement printovi – omiljeni motivi 

Njihova prvotna ideja bila je stvoriti modele koji će biti univerzalni – tako da odgovaraju i djevojkama i gospođama u zlatnim godinama. Trenutačno rade i majice za bebe i bake. ‘Naši kupci su šarolika masa te ih u pravilu ne možemo staviti ni u jedan dobni ili stilski okvir. Misao vodilja nam je da se preko naših majica jasno može pokazati nečije raspoloženje. Statement printovi su nam omiljeni motivi. Volimo kada naši kupci imaju svoj stav i kada se izražavaju preko naših majica. Mislimo da stav nikada ne izlazi iz mode’, objašnjava Jelena.

Lola

Njihove se ‘lole’ mogu kupiti na Facebook stranici i Instagram profilu, a u izradi je i njihova web stranica. Osim toga, na području regije ove se otkačene majice mogu pronaći i u nekoliko concept radnji u Mostaru, Sarajevu, Metkoviću, Zagrebu, Zadru i Kotoru. S ponosom ističu kako se njihove majice nose gotovo na svim kontinentima. Razlog tomu jest i činjenica da Jelena i Helena ne rade šablonski kolekcije po sezonama, nego osluškuju svoje ideje i u tom ritmu ‘izbacuju’ nove modele. ‘Bitno je ne ograničavati se i ne pokušavati se na silu uklopiti u neke okvire. Kada se radi po tom receptu, vjerujemo da je uspjeh zagarantiran’, kažu uglas.

Lola

Komentari